search
menu

هتل Hotel Prinkipos Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Prinkipos Istanbul
امکانات هتل پرینکیپوس
خدمات هتل پرینکیپوس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پرینکیپوس استانبول

درباره هتل Hotel Prinkipos Istanbul


هتل پرینکیپوس استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران شهر استانبول قرار می‌گیرد. استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین مسافران سراسر جهان و علی الخصوص ایران است که با جاذبه‌های تاریخی معروف خود ار جمله پل گالاتا، برج دختر، کاخ توپکاپی و… هرساله افراد زیادی را به قصد تفریح و مسافرت به سمت خود می‌کشاند. بدون شک سواحل زیبا و طبیعت شگفت‌انگیز جزایر موجود در استانبول نیز خود به تنهایی از انگیزه‌های مهم سفر به این شهر هستند. هتل پرینکیپوس در نزدیکی یکی از زیباترین سواحل شهر قرار گرفته و با ساحل بیوک آدا تنها چند قدم فاصله دارد. تفریحات آبی و هیجان‌انگیزی که در این ساحل وجود دارند بدون شک مورد توجه مهمانان هتل قرار می‌گیرند و برای وقت گذرانی و سپری کردن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبا و پرطرفدار استانبول در Hotel Prinkipos اقامت داشته باشید و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل پرینکیپوس


ساختمان هتل پرینکیپوس در عین ساده بودن بسیار دوست داشتی و زیبا است و احساس آرامش خاصی را به مهمانان منتقل می‌کند. در واقع این هتل را می‌توان یک خانه بزرگ چوبی در نظر گرفت که اتاق‌های آن به بهترین شکل ممکن برای اقامت مسافران تجهیز و آماده شده اند. هتل از لحاظ جغرافیایی در یک موقعیت بسیار ایده آل قرار دارد و هر آن چیزی را که از زیبایی‌های طبیعی انتظار داشته باشید می‌توانید در اطراف این هتل پیدا کنید. جزیره بیوک آدا که یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین جزایر استانبول است در نزدیکی هتل قرار گرفته و مجموعه‌ای جذاب و دوست داشتنی را برای تفریح مسافران فراهم می‌کند. علاوه بر طبیعت بکر و بینظیر جزیره، مسیرهای ذوچرخه سواری، اماکن تاریخی و معماری‌های فوق العاده‌ای که در آن وجود دارند نیز بهترین مهمانوازی را از مسافران ساکن در Hotel Prinkipos به عمل می‌آورند. این هتل دارای یک رستوران زیبا نیز است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. صبحانه‌ای که در هتل برای مهمانان سرو می‌شود بسیار متنوع و غنی است و بدون شک از صرف صبحانه در هتل راضی خواهید بود. اتاق‌های غیر سیگاری نیز از جمله امکانات ویژه این هتل هستند و افرادی که به دود سیگار حساسیت دارند می‌توانند این واحدها را برای اقامت انتخاب کنند.

خدمات هتل پرینکیپوس


اولین مشخصه هر هتل برای سنجش میزان رضایت ساکنان، رفتار و نحوه برخورد پرسنل آن هتل است. هتل پرینکیپوس استانبول از این نظر نیز بسیار خوب عمل کرده و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل این هتل همواره رضایت کامل مهمانان را به همراه داشته است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. علاوه بر آن تسلط کارکنان هتل به زبان انگلیسی، برقرار کردن ارتباط مهمانان با پرسنل را آسان‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. Hotel Prinkipos سرویس وای فای نیز به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی


ساختمان Hotel Prinkipos شبیه به یک خانه چوبی قدیمی است که همین مسئله اقامت در این هتل را برای مسافران متفاوت‌تر و خاص‌تر می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل دارای فضایی نسبتا بزرگ با دکوراسیون مدرن هستند و در کنار طراحی زیبا و محیط آرامش بخشی که دارند اقامت دوست داشتنی و لذت بخشی را به مهمانان ساکن در هتل هدیه می‌دهند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی که واحدهای اقامتی هتل پرینکیپوس استانبول به مهمانان ارائه می‌دهد سبب می‌شوند که مسافران در زمان اقامت در هتل احساس رفاه و آرامش داشته باشند. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. از دیگر امکانات موجود در این واحدها نیز می‌توان به تلویزیون، کتری برقی، کمد لباس، آینه، سیستم گرمایش و سرمایش و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پرینکیپوس استانبول


فاصله هتل تا ساحل بیوک آدا: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل ناکی بی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل نظام: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل آی نیکولا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا جزیره بیوک آدا: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است