search
menu

هتل Hotel Bulvar Palas Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Bulvar Palas Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بلوار پالاس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلوار پالاس از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Bulvar Palas Istanbul


هتل بلوار پالاس استانبول از هتل های ۴ ستاره و قدیمی شهر است که در منطقه محبوب فاتح واقع شده است. با توجه به ایستگاه تراموای آکسارای که در نزدیکی این هتل بوده و برای دسترسی به آن فقط ۳ دقیقه پیاده روی کافیست، می توان به راحتی و با کم‌ترین هزینه به دیدن جاذبه های تاریخی استانبول رفت. این هتل با وجود پرسنلی که به زبان فارسی آشنایی دارند، حال و هوای حضور در خانه را برای شما تداعی خواهند کرد. ضمن اینکه مهمان نوازی استثنایی این هتل زبانزد گردشگران خارجی شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلوار پالاس استانبول


هتل بلوار پالاس در سال ۲۰۰۰ افتتاح شده است و به همت همین ۲ دهه فعالیتش توانسته مهمانانش را با لبخندی از رضایت راهی خانه هایشان کند. این هتل محبوبیتش را مدیون کادر مجرب و حرفه ای خود است که همواره در تلاش هستند تا در کنار تمام گزینه های ایده آلی که برای اقامت مهمانان فراهم شده، یک اقامت بی نظیر و دلنشین را برای آن ها رقم بزنند. با اقامت در هتل بلوار پالاس در هر گوشه از آن به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. این هتل دارای پارکینگ رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، مرکز اسپای مجهز و اتاق های خانواده است و برخی از امکاناتش را برای استفاده افراد توان جو بهینه کرده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


همه ۷۰ واحد اقامتی هتل که در ۴ طبقه از آن پراکنده شده اند و شامل اتاق های سینگل، دبل و تریپل هستند. این اتاق ها هر آنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می دهد، فارغ از اینکه تنهایی به این هتل آمده یا همراه خانواده باشید و سفر تفریحی به استانبول داشته اید یا به خاطر اهداف کاری بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده اید. اتاق های هتل بلوار پالاس به سبک کلاسیک دکور شده اند و حمام ها داری حوله، لوازم بهداشتی و سشوار بوده و برخی دارای وان هستند. از امکاناتی که در اتاق ها گنجانده شده می توان به مینی بار، گاو صندوق، میز، چای ساز و تلویزیون اشاره کرد. زوج های جوان می توانند در اتاق های ماه عسل هتل بلوار پالاس اقامت کنند و افراد توان جو نیز اتاقی که دارای ۲ تخت یک نفره است، رزرو کنند. در این اتاق ها حمام و توالت برای استفاده این افراد بهینه شده اند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در طول اقامت خود در هتل بلوار پالاس می توانید خستگی ناشی از دوندگی های روزانه را در مرکز اسپای هتل و با بهره مندی از پکیج های آن از تن بیرون رانید. ضمن اینکه انواع خدمات ماساژ را دریافت کرده و می توانید از حمام عمومی، حمام ترکی و جکوزی هتل استفاده کنید. باشگاه کوچک هتل نیز همه روزه در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این هتل با داشتن استخر کودکان، اتاق بازی، منوی مخصوص کودکان برای اقامت خانواده ها گزینه خوبی است. هتل بلوار پالاس دارای یک اتاق جلسه است و امکان برگزاری جلسات کاری در این اتاقِ مجهز فراهم شده است. در حیاط خلوت هتل میز و صندلی هایی چیده شده و برای هم نشینی و لذت از هوای آزاد مناسب است.

رستوران هتل


صبحانه های هتل Bulvar Palas همه روزه به سبک بوفه سرو می شوند و شامل ۸۵ آیتم گرم و سرد هستند. البته صبحانه سفارشی نیز برای مهمانان آماده می شود. رستوران هتل برای وعده های ناهار و شام مهمانان انواع غذاهای ترکی، غذاهای دریایی، همبرگر، سالاد، دسر و شیرینی سرو می کند. در چند قدمی هتل بلوار پالاس رستوران های هاتای مدنیتلر، مک دونالد و امک سارای را پیدا خواهید که تنها با چند دقیقه پیاده روی به آن ها دسترسی خواهید داشت. در این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می شود.

فاصله هتل بلوار پالاس از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است