search
menu

هتل Holiday Inn Gebze Istanbul Asia

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Gebze - Istanbul Asia
امکانات کلی هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Gebze - Istanbul Asia


هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا یک هتل ۴ ستاره شیک و مجلل است که در گبزه استانبول واقع شده است. ترمینال اتوبوس Gebze با هتل ۴.۲ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه Sabiha Gokcen در ۲۷ کیلومتری هتل است. با ۴۵ دقیقه رانندگی می توانید خود را از هتل Holiday Inn Gebze - Istanbul Asia به مرکز شهر استانبول برسانید. کسانی که می خواهند زیبایی های طبیعی این منطقه را تجربه کنند می توانند از دریای مرمره و پارک طبیعی Ballıkayalar دیدن کنند. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می توان به موزه عثمان حمدی بیگ، پارک پرندگان بایراموغلو و پارک بین المللی استانبول اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را داشته باشید، هتل هالیدی این گبز مکانی ایده آل برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا


این هتل لوکس و مدرن دارای ۱۵۲ اتاق است و امکانات مختلفی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، انبار چمدان، اینترنت رایگان، میز تور، صندوق امانات، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس و مرکز تجاری را ارائه می دهد. برای جا به جایی بین طبقات هتل امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. مدیریت هتل Holiday Inn Gebze - Istanbul Asia امکانات ویژه ای از جمله صندلی چرخ دار را برای افرادی که دارای نا توانی جسمانی هستند در نظر گرفته تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای مرکز آبگرم، سونا، ماساژ و حمام ترکی است. هتل دارای مرکز تناسب اندام است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپای هتل هالیدی این گبز رفته و ریلکس کنید. هتل دارای پارکینگ است و کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، هیچ گونه نگرانی در مورد ماشین خود نخواهند داشت و با پرداخت هزینه به طور جداگانه می توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نکنند. در این هتل می توانید با پرداخت هزینه حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. مسلط بودن پرسنل هتل به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا عبارتند از: اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین اکسکیوتیو، اتاق دبل اکسکیوتیو، اتاق تویین استاندارد و اتاق کینگ. اتاق های Holiday Inn Gebze - Istanbul Asia با سلیقه ای خاص و در رنگ های زیبا تزئین شده اند. همه آنها شامل مینی بار، تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون کابلی و کتری برقی هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. صبحانه را می توانید سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل هالیدی این گبز استانبول صبحانه را به صورت بوفه آزاد سرو می کند. برای ناهار و شام می توانید غذاهای ترکی و بین المللی را که با منوی آلاکارت سرو می شوند، نوش جان کنید. همچنین در این هتل می توانید غذای مخصوص کودک دلبندتان را نیز سفارش دهید.

فاصله هتل هالیدی این گبز استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه عثمان حمدی بیگ: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پرندگان بایراموغلو: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی بالیکایالار: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ویاپورت: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۴۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است