search
menu

هتل Grand Istanbul Airport Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Istanbul Airport Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند استانبول ایرپورت
انواع اتاق‌ها و امکانات آنها
فاصله هتل گرند استانبول ایرپورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Istanbul Airport Hotel


هتل سه ستاره گرند استانبول ایرپورت اقامتی به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می‌کند. خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در این اقامتگاه، همچون زدن دو نشان با یک تیر است. در حقیقت، رزرو اتاقی زیبا با قیمت بسیار مناسب و ارزان، نمایان‌گر انتخاب درست مسافر شهر استانبول است. یکی از ویژگی‌های هتل Grand Istanbul Airport Hotel که دارای اهمیتی خاص هست، فاصله‌ی ناچیز با دو ایستگاه مترو Yeni Mahalle و Mahmutbey Metro ist. است که تردد مسافران شهر استانبول و علی الخصوص مهمانان اقامتگاه را بیش از پیش آسان می‌کند. با استفاده از خدمات حمل و نقل شهری، لازم نیست از خودروی شخصی استفاده کنید چرا که در اسرع وقت می‌توانید به جاذبه دلخواه همچون دو ساحل زیبای شهر استانبول، ساحل منکشه و ساحل فلوریا که فاصله‌ی ۷ کیلومتری با هتل دارند، برسید. گفتنی است که هیچ محدودیت سنی در اقامتگاه گرند استانبول ایرپورت وجود ندارد و همه مهمانان از تمامی گروه‌های سنی مورد استقبال قرار می‌گیرند. اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است از قبل بدانید که حضورش در Grand Istanbul Airport Hotel با قوانین موجود تطابق ندارد و نمی‌توانید همراه خود داشته باشید. این هتل، دارای امکانات و خدماتی هست که بر ارزش آن افزوده و منجر به جذب مهمانان شده است؛ در ادامه به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند استانبول ایرپورت


همه هتل‌ها یک اصل مشترک دارند که اهمیت زیادی نیز برای آن قائل هستند و آن هم امنیت و آسایش مهمانانش است. در همین راستا، کپسول‌های آتش نشانی متعدد برای اطفای حریق در اقامتگاه گرند استانبول ایرپورت قرار داده شده است. علاوه بر آن، امنیت جانی و مالی مهمانان به لطف وجود دوربین‌های مداربسته در قسمت‌های عمومی داخل هتل و قسمت‌های بیرونی اطراف هتل، از قبل تضمین شده است. لازم به ذکر است که آژیرهای خطر در بخش‌های مختلف این هتل نصب شده‌اند. همچنین، اتاق‌های این مجموعه دارای درب‌های کلید کارتی است که بالا رفتن امنیت مهمانان را به همراه دارد. ناگفته نماند، صندوق امانتی اختصاصی برای استفاده مهمانان قرار داده شده است اما استفاده از آن، با پرداخت هزینه‌ای اضافه میسر می‌شود. گفتنی است، نگهبانان هتل Grand Istanbul Airport در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز به تامین امنیت مهمانان مشغول هستند. هتل گرند استانبول ایرپورت دارای یک باغ زیبا است و مهمانان قادر به استفاده از آن خواهند بود. بدون شک می‌توان گفت که این باغ، قابلیت ساخت لحظات ماندگار برای تک تک مهمانان را دارد. کارکنان اقامتگاه گرند استانبول ایرپورت سعی بر ارائه بهترین سرویس‌ها دارند. پاسخگویی ۲۴ ساعته و مکالمه با مهمانان به چهار زبان بین المللی عربی، ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی و روسی یکی از این موارد است. سرویس بیداری یکی دیگر از خدمات هتل است که کارکنان با برقراری تماس در زمان مقرر، مهمان اقامتگاه را بیدار می‌کنند. در هتل Grand Istanbul Airport Hotel دستگاه عابربانک، امکان تبدیل ارز و همچنین دستگاه فکس و فتوکپی وجود دارد و نیازی مبنی بر ترک هتل جهت انجام امور مرتبط با موارد مذکور حس نمی‌شود. در این هتل با استفاده از آسانسور، امکان تردد نیز فراهم شده است و مشکلی برای افراد دارای محدودیت جسمانی وجود ندارد.

انواع اتاق‌ها و امکانات آنها


بدون تردید اتاق‌های اقامتگاه Grand Istanbul Airport در بین نقاط قوت هتل، رتبه اول را دارد. ابتدا باید گفت، آشپزخانه‌ اتاق دارای محصولات تمیزکاری و پاکیزگی، چای و قهوه ساز و کتری است. حمام‌ اتاق از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: توالت و دستمال توالت، دوش، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی. به لطف وجود تلویزیون ال سی دی همراه با شبکه‌های ماهواره‌ای پرمیوم، تماشای برنامه‌های مورد علاقه و معروف در طول سفر نیز میسر می‌شود. هنگام خواب، شما می‌توانید نوع بالشت خود را انتخاب کنید. همچنین، به دلیل مجهز بودن به عایق صدا و داشتن پرده‌های مشکی و تخت خواب‌های اعلاء، لذت خوابی فوق العاده توام با آرامش فراهم می‌شود. از جمله دیگر نکات مثبت اتاق‌های هتل، امکان تماشای شهر از پنجره‌های اتاق‌ها است که منظره‌ای دلنشین به مهمانان ارائه می‌کند. لازم به ذکر است، اتاق‌های هتل گرند استانبول ایرپورت برخی امکانات و ویژگی‌های دیگر دارد که اشاره به آنها نیز خالی از لطف نیست. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، کف پارکت، جا لباسی، صندلی‌های بلند برای صرف غذا، تلفن، میز تحریر، روزنامه‌های رایگان، دفترچه راهنما و نقشه برای راحتی در شهر و هتل، جزو این دسته از خدمات محسوب می‌شوند. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل گرند استانبول ایرپورت، لذت سفر به شهر استانبول را بچشید.

فاصله هتل گرند استانبول ایرپورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک هجرت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک هانچر نظیف حافظ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله پارک اولوباطلی حسن: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل منکشه: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل فلوریا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است