search
menu

هتل Elite World Asia Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite World Asia Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل الیت ورلد آسیا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت ورلد آسیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elite World Asia Hotel Istanbul


هتل الیت ورلد آسیا، هتلی مجلل و پنج ستاره در شهر زیبای تاریخی و گردشگرپذیر استانبول در کشور ترکیه است. هتل الیت ورلد دسترسی خوبی در شهر استانبول دارد و به سه ایستگاه مترو نزدیک است. چندین مراکز خرید متنوع در اطراف هتل Elite World Asia Hotel قرار دارد و شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه از خرید و تفریح در مراکز خرید، به هتل الیت ورلد آسیا برگردید. در ۲ کیلومتری هتل الیت ورلد آسیا، دریای مرمره را می‌بینید که به راحتی می‌توانید در کنار دریا قدم بزنید و اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش را سپری کنید. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید، به آسانی می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل الیت ورلد بروید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر استانبول و هتل الیت ورلد آسیا، از تفریحات شبانه استانبول هم غافل نشوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیت ورلد آسیا استانبول


امکانات فراوان و با کیفیت بالایی در هتل الیت ورلد آسیا وجود دارد که اقامتی به یادماندنی و راحت را برای شما به ارمغان می آورد. هتل Elite World Asia Hotel دارای لابی وسیع و شیک، رستوران، کافی شاپ، استخر سر پوشیده، استخر رو باز فصلی، اینترنت وای فای رایگان و قابل دسترس در تمام نقاط هتل و سالن زیبایی است. علاوه بر این موارد اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید و می خواهید کمی ورزش کنید تا روحیه تان عوض شود به باشگاه ورزشی هتل الیت ورلد بروید و حتما سری هم به اسپا، ماساژ و حمام سنتی هتل بزنید که فرصتی مناسب برای فراموش کردن خستگی های زندگی روزمره و تازه کردن روحیه و انرژی است. خدماتی که هتل الیت ورلد آسیا ارائه می‌کند شامل این موارد هستند: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات ویژه برای معلولین، خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان، شاتل سرویس و نگهداری از چمدان است. همچنین خدمات نظافتی که در هتل الیت ورلد آسیا استانبول در دسترس مسافران است شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی شلوار و لباسشویی است.
مسافران زیادی به قصد سفر کاری بلیط هواپیما استانبول رزرو می کنند و در هتل لوکس الیت ورلد اقامت می کنند؛ زیرا این هتل اتاق جلسات و کنفرانس مناسبی دارد و امکان کپی و فکس هم فراهم است و همچنین هتل Elite World Asia Hotel ترانسفر فرودگاهی هم دارد که تردد مسافران را بسیار آسان می‌کند. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل الیت ورلد استانبول توانایی صحبت کردن به زبان انگیسی را هم دارند. شما با اقامت در این اقامتگاه مدرن و منحصر به فرد، آرامش، شادی و آسودگی را تجربه می‌کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


تعداد ۳۵۰ اتاق متنوع و شیک با طراحی چشم‌نواز و جذاب در هتل الیت آسیا ورلد وجود دارد که نوع اتاق‌ها بدین شرح است: اتاق دلوکس دابل با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس تویین با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس دابل با چشم‌انداز شهر، اتاق دلوکس تویین با چشم‌انداز شهر، سوئیت با چشم‌انداز دریا، سوئیت با چشم‌انداز شهر و سوئیت پرزیدنتال. داخل اتاق های هتل الیت ورلد آسیا استانبول امکانات و وسایل فروانی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را تجربه کنند و کمبودی را حس نکنند.
امکانات هتل Elite World Asia Hotel شامل تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، مبلمان، صندلی، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار و سیستم اطفا حریق است. فراموش نکنید که در اتاق های هتل الیت ورلد امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می توانید به فضای باز یا مکان مخصوص سیگار کشیدن در هتل الیت ورلد آسیا بروید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل شیک و مدرن الیت ورلد آسیا از امکانات تفریحی و سرگرمی خوبی که تامین شده‌است استفاده کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. امکاناتی که در هتل Elite World Asia Hotel قرار دارند که خستگی‌های شما را می زدایند، شادابی و طراوت و سرخوشی را به شما هدیه می‌دهند شامل مواردی هستند از جمله: استخر روباز و استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ، سونا، حمام ترکی و اتاق بخار.

رستوران هتل


رستوران مجلل هتل Elite World Asia Hotel انواع خوراک های لذیذ بین المللی را به صورت بوفه و منو سرو می کند و همچنین در کافی شاپی که در هتل الیت ورلد قرار دارد، ساعاتی را در کنار خانواده و همراهان خود بگذرانید و خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

فاصله هتل الیت ورلد آسیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید هیلتون استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوزی استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر بازی لونا پارک بستان چی استانبول: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مالتپه: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است