search
menu

هتل DoubleTree by Hilton Hotel Avcilar Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree by Hilton Istanbul-Avcilar
امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل DoubleTree by Hilton Istanbul-Avcilar


هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار از هتل های ۵ ستاره و باسابقه منطقه اروپایی استانبول است که به خاطر نزدیکی به ساحل از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل لوکس ترین و بهترین هتل منطقه آوجیلار به حساب می آید و چشم اندازهای معرکه ای از دریای مرمره، دریاچه کوچوک چکمجه و خط افق از اتاق های طبقات بالای این هتل قابل دید است. اگر بلیط هواپیما استانبول خریده اید و هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار را انتخاب کرده اید، به مانند یک سلبریتی با شما رفتار خواهد شد و خاطره این سفر هرگز از ذهنتان محو نخواهد شد. این هتل در نزدیکی منطقه تجاری بخش اروپایی استانبول است و به همین جهت برای سفرهای کاری نیز گزینه ایده آلی به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار


هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار از سال ۲۰۱۲ فعالیتش را در این عرصه شروع کرده و درست همانند دیگر هتل های دابل تری هیلتون سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته است. این هتل از هر نظر توانسته رضایت نکته سنج ترین مهمانانش را جلب کند؛ از نظر تمیزی و نظافت، تنوع امکانات و خدمات، اندازه اتاق ها، نرخ اقامتی، موقعیت مکانی و رفتار پرسنلش. هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار دارای رستوران، استخر، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان است و با اقامت در این هتل می توان دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید، بافت قدیمی شهر و میدان تقسیم داشت؛ چند دقیقه پیاده روی کافیست تا خود را مقابل یکی از ایستگاه های حمل و نقل عمومی بیابید.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های دلباز و نورگیر هتل دابل تری بای هیلتون بسیار رویایی هستند و در طراحی آن ها از پنجره های از کف تا سقف استفاده شده تا چشم اندازهای معرکه ای از شهر را به روی خوش خواب های مهمانان بکشاند. در دکوراسیون این اتاق ها سلیقه و ذوق هنری به چشم می آید و از هر نظر زمینه آسایش و آرامش مهمانان فراهم شده است. امکاناتی مثل مینی بار، چای ساز، حمام های لاکچری، بخش نشیمن، میز، تهویه مطبوع، سشوار و اتو از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. ضمنا برخی از اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند. این هتل باعظمت در بیش از ۲۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۳۱ واحد اقامتی است. این واحدها در قالب اتاق های استاندارد تویین، استاندارد کینگ، کینگ دلوکس، تویین دلوکس و کینگ پرمیوم و همچنین سوئیت های یک خوابه کینگ و سوئیت های دوبلکس ارائه می شوند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان این هتل می توانند برای رفع خستگی خود به سالن اسپای هتل سربزنند و از امکاناتی مثل سونا، استخر، اتاق بخار، حمام ترکی و باشگاهی کاملا مجهز بهره مند شوند. خدمات ماساژ نیز در این بخش توسط متخصصان ماساژ درمانی ارائه می شود و ضمنا مهمانان می توانند حرکات ورزشی خود را تحت نظر مربی شخصی انجام دهند. مرکز بیزینس هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مهمانان بوده و دارای چندین سالن کنفراس با ظرفیت های ۹۰ تا ۴۵۰ نفر ، ایستگاه کامپیوتر و ۱۴ اتاق جلسه کاملا مجهز است. ضمنا هتل DoubleTree by Hilton Istanbul-Avcilar دارای مغازه هایی در ساختمان خود بوده و خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می دهد.

رستوران هتل


هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار رستوران مجلل و بزرگی به نام Ganos دارند که مهمانان می توانند روز خود را با پذیرایی از بوفه این رستوران شروع کنند و یا در گوشه ای از آن به خواندن روزنامه مشغول شده و قهوه ای میل کنند. این رستوران گلچینی از بهترین غذاهای محلی و بین المللی را برای وعده های شام و ناهار طبخ و سرو می کند. در لابی هتل نیز می توان انواع کیک ها، دسرهای ترکی و ساندویچ سفارش داد و با گوش سپردن به اجرای زنده پیانو سفارش خود را میل کرد. این هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است و در بار تراس هتل که از طراحی منحصر به فردی برخوردار است، می توان همه نوع نوشیدنی سفارش داد و به هم صحبتی با دوستان و همراهان نشست.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون آوجیلار از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بیلیجیوم: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال آو استانبول: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آتاتورک: ۱۵.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان سلطان احمد: ۲۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است