search
menu

هتل By Sukru Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل By Sukru Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بای شوکرو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بای شوکرو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل By Sukru Hotel Istanbul


هتل بای شوکرو در کنار دریا در بویوک آدا واقع شده است و دارای تراس با منظره دریا است. این هتل ۴۵۰ متر از مرکز بیوک آدا فاصله دارد. بیوک آدا یک محله در منطقه آدالار در استانبول ترکیه است. ساحل در ۲۰۰ متری این هتل واقع شده است. بندر فری بیوک آدا در فاصله چند قدمی قرار دارد. جزیره بیوک آدا، ساحل ناکی بی، صومعه سنت جورج و کاخ بیگلربیگی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۱۶.۱ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل By Sukru Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت در استانبول به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بای شوکرو استانبول


در هتل بای شوکرو میز پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد که خدمات اتاق ارائه می‌دهد. خدمات فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شود. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. اینترنت رایگان برای مطالعه، کار و اوقات فراغت در دسترس است. تلفن، تلویزیون و روزنامه‌های رایگان در لابی هتل وجود دارد. علاقمندان به مطالعه می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه هتل صرف مطالعه کنند. می‌توانید یک غذای خوشمزه را در رستوران هتل By Sukru Hotel Istanbul میل کنید. استراحت در تراس راحت با یک فنجان قهوه در هر زمان از سال لذت واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این هتل به خصوص در تابستان فوق العاده است زیرا ساحلی در نزدیکی هتل وجود دارد. اجاره دوچرخه و اتومبیل موجود است. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در این هتل محلی برای نگهداری از چمدان‌های شما نیز در نظر گرفته شده است. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در هتل فراهم شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. کارکنان به زبان های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل By Sukru Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق دبل
• اتاق لوکس دارای بالکن با چشم انداز دریا
• اتاق سه تخته دارای بالکن با چشم انداز دریا
• اتاق اقتصادی
هتل بای شوکرو استانبول دارای ۱۳ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است که برای راحتی میهمانان امکاناتی از جمله وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه‌ساز را ارائه می‌دهد. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان است. سرویس صبحانه در اتاق از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود.

رستوران هتل


یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ماهی جزیره، بخشی از هتل بای شوکرو استانبول است که انواع مختلفی از غذاهای دریایی خوشمزه در آن سرو می‌شود. صبحانه قاره ای رایگان روزانه در این هتل سرو می‌شود. در کافی شاپ هتل By Sukru Hotel Istanbul با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل بای شوکرو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت میزی: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل ناکی بی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل نظام: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه جزایر پرنس: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است