search
menu

هتل Avcilar Vizyon Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avcilar Vizyon Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آوجیلار ویزیون استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوجیلار ویزیون استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avcilar Vizyon Hotel Istanbul


هتل آوجیلار ویزیون استانبول که تنها ۵ دقیقه پیاده از مرکز آوجیلار و ایستگاه متروبوس فاصله دارد، اتاق‌های مدرن با Wi-Fi رایگان ارائه می‌دهد. از فرودگاه آتاتورک و مرکز نمایشگاه CNR فقط ۷ کیلومتر فاصله دارد. برای کسانی که علاقمند به دیدن مکان‌های گردشگری محبوب در هنگام بازدید از استانبول هستند، این هتل در فاصله کوتاهی از عمارت دریایی فلوریا آتاتورک و مسجد فیروزاگا واقع شده است. کاخ دلمه باغچه، موزه پرا و موزه معصومیت از دیگر جاذبه‌های گردشگری هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.
استانبول همچنین به‌خاطر برخی ساختمان‌ها با معماری عالی، از جمله مسجد رستم پاشا و دانشگاه استانبول، که فاصله چندانی با Avcilar Vizyon Hotel Istanbul ندارند، شناخته می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، این هتل بهترین‌های استانبول را در دسترس شما قرار می‌دهد و اقامت شما را هم آرامش‌بخش و هم لذت‌بخش می‌کند.

امکانات کلی هتل آوجیلار ویزیون استانبول


این هتل پارکینگ خصوصی رایگان را برای راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان، سرویس اتاق و صندوق امانات از جمله خدماتی است که برای راحتی میهمانان ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل خواهید داشت. اینترنت بی سیم رایگان در همه فضاهای هتل Avcilar Vizyon Hotel Istanbul در دسترس است. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. برای آسودگی خاطر خود می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید اتومبیلی کرایه کرده و از اماکن دیدنی بازدید کنید. همچنین برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به قدم زدن در باغ بپردازید. پرسنل کاربلد و خوش اخلاق هتل آوجیلار ویزیون استانبول با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۴ ظهر صورت می‌گیرد. برای اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. تمیزی و پاکیزگی هتل، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، قیمت مناسب و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آوجیلار ویزیون استانبول عبارتند از: اتاق یک تخته، اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق سه تخته و چهار تخته استاندارد. اتاق‌های میهمان دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، وسایل اتو و میز هستند و با در دسترس بودن وای‌فای رایگان، آنلاین شدن را آسان می‌کنند. همچنین همه اتاق‌ها دارای تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، حمام اختصاصی با سشوار، حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت بوفه باز در هتل Avcilar Vizyon Hotel Istanbul سرو می‌شود. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در چند قدمی هتل وجود دارند. استانبول رستوران‌های فراوانی دارد. بنابراین وقتی اینجا هستید، حتما از مکان‌های محبوبی مانند رستوران Beyti، Sazeli Florya و Galapagos Restorant که غذاهای عالی سرو می‌کنند، دیدن کنید.

فاصله هتل آوجیلار ویزیون استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا بندر آمبرلی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کویومکوکنت: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد سینان اردم: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است