search
menu

هتل Anka Business Park Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anka Business Park Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آنکا بیزینس پارک
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنکا بیزینس پارک از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Anka Business Park Istanbul


هتل آنکا بیزینس پارک از هتل های ۳ ستاره منطقه مال تپه استانبول است که پشت بیمارستان دلتا و در نزدیکی اتوبان D100 یا E5 استانبول واقع شده است. مال تپه از مناطق آسیایی استانبول است که برخی از مراکز خرید از جمله مرکز خرید هیلتون و مال تپه پیازا و همچنین آثار تاریخی همچون پنج چشمه ها، عمارت رمزی پاشا و پارک ساحلی مال تپه را در خود جای داده است. این هتل باسابقه برای کسانی که بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول، به دنبال اقامتگاه میان رده ای هستند، مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنکا بیزینس پارک


هتل آنکا بیزینس پارک بیش از یک دهه پیش فعالیتش را در عرصه گردشگری آغاز کرده و در سال های اخیر سطح کیفی امکانات و خدماتش را ارتقا بخشیده است. نمی بایست از هتل آنکا بیزینس انتظار میزبانی فوق العاده ای را داشته باشید، چون هتل برای هر نوع سفری مناسب نیست. شاید برای سفرهای کاری کوتاه گزینه مناسبی باشد ولی در کل اقامتگاه میان رده ای به حساب می آید که گاهی می تواند رضایت برخی از مهمانانش را جلب کند. این هتل دارای اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی و اتاق های خانواده است و باشگاه بزرگ و مجهزی دارد که می توان روتین ورزشی خود را آنجا از سر گرفت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


لاکچری ترین اتاق های هتل Anka Business Park، اتاق های کوادراپل آن هستند که در ظرفیت های ۴ نفره ارائه می شوند. این هتل اتاق های مقرون به صرفه تری همچون اکونومی دبل را نیز برای مهمانانش آماده کرده است. به غیر از این ها هتل دارای اتاق های استاندارد، تویین، تریپل و دلوکس دبل است و در مجموع ۴۶ باب اتاق دارد. اتاق های هتل آنکا بیزینس پارک امکانات و دکوراسیونی مطابق با نوع و رده شان دارند و به طبع اقامت در اتاق های کوادراپل راحت تر و بهتر از اتاق های اکونومی خواهد بود. اما همه اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مبلمان، کمد و حمام اختصاصی مجهز به سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان هتل می توانند بعد از گشت و گذار در شهر خستگی و استرسشان را در اتاق بخار یا سونای هتل از تن بیرون کنند و روزانه با مراجعه به باشگاه هتل از برنامه تناسب اندام خود عقب نمانند. هتل Anka Business Park یک اتاق جلسه با ظرفیت ۵۰ نفر دارد و خدمات فکس و کپی آن در قسمتی از لابی ارائه می شود. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته در این قسمت حضور دارند و درباره نحوه بهره مندی از خدمات پاسخگوی مهمانان خواهند بود. هتل تجهیزات وی آی پی نیز ارائه می دهد و برای رفت و آمد سریع تر مهمانان خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل را نیز در لیست خود دارد. اگر به دنبال مکان دنجی در این هتل هستید به پشت بام هتل سربزنید و از روی تراسش مناظر شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


هتل آنکا بیزینس پارک در طبقه همکفش رستورانی دارد که هر چند از فضای دلنشینی برخوردار نیست ولی بخشی از چیدمان آن در فضای آزاد است و علاوه بر سرو صبحانه های بوفه، در وعده های ناهار و شام نیز پذیرای مهمانان است. در نزدیکی هتل رستوران های متنوعی وجود دارند که معروف ترین آن ها رستوران تاریخی کوفته مال تپه است و از هتل تا آن جا تنها یک دقیقه پیاده روی است. پیتزای مارگاریتا و رستوران ماهی کوچوک یالی از دیگر رستوران های نزدیک به این هتل هستند.

فاصله هتل آنکا بیزینس پارک از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است