search
menu

هتل Alpinn Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alpinn Hotel Istanbul
امکانات هتل آلپین استانبول
خدمات هتل آلپین استانبول
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلپین استانبول

درباره هتل Alpinn Hotel Istanbul


هتل آلپین استانبول در قلب محله تاریخی بیازیت در شهر استانبول قرار گرفته و با امکانات خوب و خدمات متنوعی که دارد شرایطی‌ایده آل را برای گردشگران شهر استانبول فراهم می‌کند. این هتل به دلیل موقعیت خوبی که دارد به بسیاری از اماکن تاریخی و جذاب استانبول مانند مسجد بایزید، مسجد سلیمانیه، مدرسه خوشنویسی، عمارت، کاروانسرای استانبول و. . . نزدیک است و مهمانان ساکن این هتل می‌توانند به تمامی این اماکن به راحتی دسترسی داشته باشند و سفری زیبا و متفاوت را تجربه کنند. بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین بازار‌های سرپوشیده جهان است که سالیانه مسافران زیادی تنها برای گشت و‌گذار و خرید در این بازار به شهر استانبول سفر می‌کنند. هتل Alpinn با این بازار نیز فاصله چندانی ندارد و این موقعیت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی و در هر زمانی که مایل باشند گشت و‌گذار و خرید را در این بازار زیبا تجربه کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای استانبول، ضمن اقامت در این هتل زیبا از امکانات و موقعیت عالی آن بهره‌مند شوید و سفری شگفت انگیز را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل آلپین استانبول


علاوه بر موقعیت مکانی این هتل که رفت و آمد‌های خسته‌کننده را از برنامه مسافران حذف می‌کند، هتل آلپین استانبول دارای امکانات رفاهی متعدد و خوبی نیز است که اقامتی بی‌نظیری را برای ساکنان خود به ارمغان می‌آورد. ساختمان هتل دارای فضایی شیک و مدرن است و بدون شک از اقامت در آن لذت خواهید برد. صبحانه در این هتل به صورت رایگان و سلف سرویس به مسافران ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز در هتل یک رستوران شیک و زیبا قرار گرفته که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذا‌های ترکی را در آن تجربه کنید. از ویژگی‌های جذاب این هتل می‌توان به امکانات سونا در آن اشاره کرد که بسیار مورد توجه مسافران قرار دارد و مهمانان برای رفع خستگی مسافرت یا گذرندان اوقات فراغت از آن بهره‌مند می‌شوند. اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های بدون دود، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، پارکینگ، مرکز تجاری، مغازه کادو فروشی، سالن کنفرانس و. . . از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل آلپین استانبول


هتل آلپین استانبول خدمات گسترده و متنوعی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد و همین مسئله محبوبیت این هتل را در بین مسافران شهر استانبول چندین برابر کرده است. پرسنل این هتل به اکثر زبان‌های زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، ایتالیایی و. . . مسلط هستند و مهمانوازی و رفتار صمیمانه‌ای که با مهمانان دارند سبب شده است که مسافران همواره از اقامت در این هتل احساس رضایت داشته باشند. از خدمات ویژه هتل می‌توان به خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با خیال راحت و بدون دغدغه فرزندان کوچک خود را به مرکز نگهداری کودکان هتل بسپارند و از خرید و تفریح در شهر زیبای استانبول لذت ببرند. خدمات خانه داری هتل نیز به صورت روزانه فعال است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی راحت می‌کند. از دیگر خدمات جذاب این مجموعه می‌توان به خدمات خشکشویی، تبدیل ارز، تهیه بلیط، ‌ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، اجاره خودرو، محل نگهداری چمدان و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول در هتل Alpinn اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات متنوع آن بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی جذاب هتل آلپین استانبول دارای فضای بزرگ و دلبازی هستند که اقامت را برای ساکنان هتل دلپذیر و لذت بخش می‌کنند. از انواع واحد‌های اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دو نفره دبل یا توئین، اتاق سه نفره، اتاق یک نفره و اتاق دو تخته لوکس اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، سرویس قهوه رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت رایگان و... از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید هنگام اقامت در واحد‌های اقامتی هتل آلپین استانبول به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلپین استانبول


فاصله هتل تا مسجد بایزید: ۲۵۰ متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان بایزید استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین استانبول: ۶۰۰ متر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است