search
menu

هتل Ajia Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ajia Hotel
امکانات هتل آجیا
خدمات هتل آجیا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آجیا استانبول

درباره Ajia Hotel


هتل آجیا استانبول بدون اغراق یکی از فوق العاده‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر استانبول اقامت در آن را تجربه کنید. استانبول بزرگترین کلان شهر اروپا است که جاذبه‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیز طبیعی و تاریخی موجود در آن هرساله مسافران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود می‌کشانند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و لذت بردن از زیبایی‌های آن را دارید بدون شک اقامت در هتل آجیا برای شما یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این هتل در امتداد ساحل بسفر قرار گرفته و طبیعت اطراف آن به قدری زیبا و باشکوه است که هر سلیقه‌ای را شیتفته خود می‌سازد. علاوه بر فضای سرسبز و با نشاطی که در اطراف هتل قرار دارد ساحل بکر و بی‌نظیر بسفر در فاصله چند قدمی از هتل قرار گرفته و زیبایی‌های هتل را چندین برابر می‌کند. هتل آجیا با اماکن تاریخی استانبول نظیر کاخ بیگلربیگی، کاخ دلمه باغچه، میدان تکسیم و… نیز فاصله چندانی ندارد و با طی مسافت‌هایی کوتاه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Ajia Hotel اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی و ایده آل را تجربه کنید.

امکانات هتل آجیا


موقعیت مکانی هتل آجیا استانبول به قدری رویایی و شگفت‌انگیز است که بدون شک شما را به خود جذب می‌کند و از تجربه اقامت در آن لذت خواهید برد. مهمانان این هتل می‌توانند در هر زمان که مایل باشند با خیالی آسوده و به دور از هرگونه هیاهو در صندلی‌های ساحلی موجود در هتل استراحت کنند و از تماشای منظره زیبای دریا لذت ببرند. ساختمان هتل آجیا بسیار مجلل و باشکوه است و در کنار تمام زیبایی‌های طبیعی که در اطراف آن وجود دارد مجموعه‌ای ایده آل را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم مدیترانه‌ای و ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد تا لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر کند. سالن کنفرانس هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیرسیگاری و… از دیگر امکانات موجود در Ajia Hotel هستند.

خدمات هتل آجیا


علاوه بر امکانات رفاهی که در هتل آجیا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند این هتل دارای خدمات گسترده‌ای نیز است که اقامت را برای مهمانان دلنشین‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. هتل دارای یک مرکز تجاری بزرگ است و مهمانانی که رفت و آمد‌های زیاد را دوست ندارند می‌توانند هر آنچه را که مایل هستند از این مرکز تهیه کنند. خدمات ماساژ از جمله خدمات بسیار محبوب این هتل هستند که آرامش و راحتی کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند. امکانات و خدمات ویژه معلولین که در این هتل قرار دارند سبب شده‌اند که افرادی که دچار معلولیت هستند بتوانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و هیچ مشکلی از نظر تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. سرویس اتو، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، ارائه منو غذای رژیمی و… از دیگر خدمات موجود در Ajia Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هرآن چیزی را که از زیبایی و راحتی توقع دارید می‌توانید در واحدهای اقامتی Ajia Hotel پیدا کنید. طراحی داخلی این واحدها بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و به خصوص اقامت در اتاق‌های رو به منظره دریا در این هتل احساس فوق العاده‌ای دارد که بدون شک از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی هتل آجیا استانبول می‌توان به سوئیت لوکس، سوئیت ریاست جمهوری، اتاق تراس با منظره دریا و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل آجیا استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز مطالعه، مینی بار، تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آجیا استانبول


فاصله تا پل فاتح سلطان محمد استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک امیرگان استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی استانبول: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال استانبول: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است