search
menu

هتل Agva Piazza Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Agva Piazza Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آگوا پیازا استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آگوا پیازا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Agva Piazza Hotel Istanbul


هتل آگوا پیازا از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه گردشگری آگوا قرار دارد. آگوا از تفرج‌گاه‌های معروف استانبول و گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال تعطیلاتی آرام و دور از هیاهو در دل طبیعت هستند. Agva Piazza Hotel Istanbul Hotel با موقعیت مکانی بی‌نظیرش عاشقان طبیعت را شگفت‌زده می‌کند. این هتل در چند قدمی ساحل عمومی، اسکله، فانوس دریایی و رودخانه یشیل‌چای قرار دارد و توسط کوه‌های آگوا احاطه شده است. همچنین قرار گرفتن هتل آگوا پیازا در کنار ایستگاه اتوبوس، امکان گردش در سراسر شهر و بازدید از جاذبه‌های دیگر را آسان کرده است. ساختمان هتل آگوا پیازا ۳ طبقه است و امکانات مدرنی در آن قرار دارد. اگر علاقمند به بازدید از جاهای دیدنی استانبول هستید باید بگوییم که خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای سفر به استانبول به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل آگوا پیازا استانبول


امکانات رفاهی متنوعی در هتل آگوا پیازا برای مهمانان تدارک دیده شده است. پارکینگ، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق خانواده از امکانات اصلی هتل آگوا پیازا هستند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان ارتباط داشته باشید. فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، صندوق امانات، تحویل مواد غذایی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و روزنامه از دیگر امکانات هتل Agva Piazza Hotel Istanbul هستند. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و با توجه ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز برای مهمانان تلاش می‌کنند. در هتل آگوا پیازا تمامی کودکان در هر رده سنی پذیرفته می‌شوند و هزینه اقامت کودکان بالای 18 سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. خدمات متنوعی از جمله خدمات بلیط، صرافی، نظافت روزانه، اتو و خشک‌شویی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آگوا پیازا دارای ۱۸ اتاق لوکس و زیبا است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل قرار دارند که مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اتاق موردنظرشان را انتخاب نمایند. اتاق استاندارد دوبل، اتاق کویین، اتاق دلوکس، سوئیت سوپریور (با منظره دریا)، پنت هاوس، اتاق خانواده و سوئیت ماه‌عسل از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. تمامی واحدهای اقامتی دارای امکانات رفاهی باکیفیت و مجهز هستند و در چیدمان اتاق‌ها راحتی مهمانان مهم‌ترین اولویت بوده است. مینی بار، میز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. توجه داشته باشید که برخی از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


یکی از جذابیت‌های هتل Agva Piazza Hotel Istanbul موقعیت مکانی جذاب آن است. با اقامت در این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید در دریا شنا کنید یا در ساحل قدم بزنید. همچنین این هتل دارای باغ و تراس زیبایی است که مناسب برای بازی کودکان و گذراندن اوقات فراغت است. برای خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر اقامت در هتل آگوا پیازا فعالیت‌های متنوعی از جمله تور دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ماهیگیری برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه سنتی و کانتیننتال این هتل بسیار موردپسند مهمانان قرار می‌گیرد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید و از غذاهای محلی و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. در کافی‌شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می‌شوند. ناگفته نماند رستوران‌ها و کافه‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل آگوا پیازا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ۱۹ می: ۲۰ متر
فاصله تا ساحل آگوا: ۴۰ متر
فاصله تا پارک گوللر: ۵۰۰ متر
فاصله تا رودخانه یشیل‌چای: ۷۰۰ متر
فاصله تا رودخانه گوکسو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا اردوگاه سفراوغلو: ۲ کیلومتر
فاصله تا اردوگاه آگوا کیلیملی کویو: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است