search
menu

هتل 3K Atasehir Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 3K Atasehir Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل 3K Atasehir Istanbul


هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول، خانه مسافر نقلی و زیبا در منطقه آتاشهیر استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌نماید. مهمانانی که در سفر به استانبول قصد دارند اقامت مقرون به صرفه و مناسب تجربه کنند، هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول گزینه خوبی برایشان به حساب می‌آید. با وجود اینکه فاصله هتل تا جاذبه‌های تاریخی و مهم شهر تاحدودی زیاد است، اما به دلیل این‌که استانبول از بابت تنوع وسایل حمل و نقل عمومی غنی بوده و گزینه‌های زیادی برای جابجایی در شهر ارائه می‌دهد، مهمانان می‌توانند به راحتی در همه نقاط شهر عظیم و باابهت استانبول گشت و گذار کنند. چنان‌چه بخواهید بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول جابجا شوید، بهتر است به یکی از اسکله های استانبول مراجعه کرده و سوار فری بوت یا کشتی شوید. طی مسیر آبی بسیار هیجان انگیز و جذاب است و در طول مسیر نیز جاذبه‌های زیبای اطراف را مشاهده می‌کنید.
امکانات هتل رضایت بخش هستند و مطمئنا اقامت دل‌چسبی در این هتل برای مهمانان رقم می‌خورد. با اقامت در این هتل اقامت خوب و راحت با هزینه معقول تجربه می‌کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل 3K Atasehir Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول


در هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. انجام رزرواسیون قبلی برای استفاده از پارکینگ الزامی است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند.
خبر خوب برای مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، این است که در هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول حیوانات خانگی پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول شامل اتاق‌های تک خوابه، دو خوابه و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و دلنشین است و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. رنگ سفید در دیزاین و اسباب اتاق‌ها به وفور به کار گرفته شده و انرژی خوب و اتمسفر آرامش بخش به فضای اتاق‌ها بخشیده است. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل ۳ کا آتاشهیر استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه یدی تپه استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلر بیگی استانبول: ۱۰٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است