search
menu

هتل Stile Suite Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Stile Suite Hotel Antalya
امکانات هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا
خدمات هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سوئیت هتل آنتالیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا

درباره Stile Suite Hotel Antalya


هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا یکی از هتل آپارتمان‌های لوکس و جذاب شهر آنتالیا است. این هتل ۴ ستاره امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که این مسئله در جلب رضایت مسافران هتل اهمیت فراوانی دارد. همه چیز در این هتل عالی و بی‌نقص است و افرادی که قیلا در هتل سکونت داشته‌اند از اقامت در آن راضی بودند و انتخاب این هتل را به دیگر گردشگران شهر آنتالیا نیز پیشنهاد داده اند. هتل به ساحل دریای مدیترانه نزدیک است و امکان گشت و گذار و تفریح در سواحل جذاب آنتالیا را برای مهمانان فراهم می‌کند. در نزدیکی این هتل بازار‌ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارند که می‌توانید گشت و گذار و خرید در آن‌ها را در برنامه مسافرت خود قرار دهید.
آکواریوم آنتالیا که یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی شهر آنتالیا به شمار می‌رود در فاصله ۱ کیلومتری از هتل قرار دارد و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. موزه‌های آنتالیا، دروازه هادریانوس، مراکز خرید آنتالیا و… نیز از دیگر اماکن معروف و تماشایی این شهر هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در هتل آپارتمان Stile Suite Hotel Antaly سفری متفاوت و جذاب را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا


این هتل آپارتمان مجموعه‌ای مدرن، بسیار تمیز و راحت است که بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. طراحی داخلی هتل و علی الخصوص واحدهای اقامتی کاملا لوکس و مدرن است و احساس بسیار خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. در اطراف این هتل چندین رستوران با غذاهای متنوع وجود دارند که می‌توانید صرف غذا در آن‌ها را امتحان کنید. علاوه بر آن تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای آشپزخانه به همراه تجهیزات کامل آشپزی هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ است که برای تمام سنین قابل استفاده است و صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و اسباب بازی‌های استخر نیز از امکانات آن هستند که مهمانان می‌توانند در زمان آب تنی در استخر از آن‌ها استفاده کنند. یک باغ سرسبز و زیبا نیز در هتل آپارتمان Stile Suite Hotel Antaly وجود دارد که مسافران می‌توانند برای قدم زدن، و استراحت روزانه از آن بهره‌مند شوند.

خدمات هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل رفتار پرسنل هتل با مهمانان است که در کیفیت اقامت مسافران تاثیر فراوانی دارد. خوشبختانه عملکرد هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا در این زمینه بسیار عالی و بی‌نقص است و رفتار کارکنان این هتل به قدری عالی و فوق العاده است که بدون شک برای بازگشت دوباره به هتل ترغیب خواهید شد. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر آنتالیا وارد شوید از شما استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و این مسئله برقراری ارتباط بین مسافران و کارکنان را راحت‌تر می‌کند.
هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه از این خدمات بهره‌مند شوند. در این هتل خدمات تبدیل ارز نیز وجود دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بدون نیاز به رفت و آمد‌های اضافه و خسته کننده، ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل آپارتمان Stile Suite Hotel Antalya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات بلیط، سرویس دربان، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سوئیت هتل آنتالیا


واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. اتاق استودیو با بالکن، اتاق استودیو با نمای باغ، سوئیت خانوادگی و سوئیت خانوادگی لوکس انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل هستند. از جمله امکانات موجود در این واحدها نیز می‌توان به یخچال، تلویزیون، ماکروویو، سیستم تهویه مطبوع، اجاق گاز، کتری برقی، میز غذاخوری، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان استیل سوئیت هتل آنتالیا


فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است