search
menu

هتل Tiana Beach Resort Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tiana Beach Resort Bodrum
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل تیانا بیچ ریزورت بودروم

درباره هتل Tiana Beach Resort Bodrum


هتل تیانا بیچ ریزورت بودروم هتلی ۳ ستاره و ساحلی در بودروم ترکیه است و به عنوان یک اقامتگاه ساحلی از مهمانان دوستدار ساحل پذیرایی می‌کند. در سواحل زیبای بودروم و کمی دورتر از تورگوت ریس، هتل تیانا بیچ ریزورت Tiana Beach Resort Bodrum با ساحل اختصاصی خود قرار دارد. معماری و فضای داخلی هتل تیانا بیچ با رنگ‌های گرمی که دارد حال و هوای خانه را برای میهمانان تداعی کرده و حس امنیت و آرامش را در آن‌ها به وجود می‌آورد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل تیانا بیچ نیز رنگ‌های گرمی دارند و با تخت خواب‌های راحت و نرم علاوه بر حسی خوب، خوابی عمیق و راحت را به خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت هدیه می‌دهد. این اتاق‌های گرم و نرم به تجهیزات مختلفی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، مینی بار، و صندوق امانات مجهزاند.
همچنین دوش و حمام‌های خصوصی اتاق‌های هتل تیانا بیچ بودروم سشوار دارند و میهمانان از بابت خشک کردن موهای خود نگران نبوده و همچنین نیازی نیست بخشی از فضای چمدان خود را به این وسیله مهم و پر کاربرد اختصاص دهند.

امکانات رفاهی هتل


استخر روباز هتل تیانا بودروم برای آبتنی و شنا در یک روز گرم تابستانی عالی است. اگر بعد از استخر و شنا گرسنگی یا تشنگی به سراغتان آمد رستوران بوفه هتل نیاز شما را برطرف می‌کند. این رستوران در طول روز با انواع مختلفی از غذاها، میان وعده‌ها و اسنک‌ها، و نوشیدنی‌ها در خدمت میهمانان است.
اگر استخر و شنا نتوانست رضایت میهمانان را کسب کند و حس رقابت و هیجان آن‌ها را رفع کند، زمین بازی تنیس در قسمتی از هتل تیانا بیچ ریزورت بودروم منتظر میهمانان است تا سراغی از او بگیرند. از ساحل اختصاصی هتل تیانا نیز نباید به همین سادگی گذشت، چرا که در این ساحل میهمانان علاوه بر انجام بازی‌ها و تفریحات ساحلی و دریایی، می‌توانند در صندلی‌های ساحل دراز کشیده و ساعاتی از روز را به استراحت سپری کنند. وای فای رایگان هتل تیانا بودروم نیز در بخش‌های عمومی هتل قابل دسترس است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل تیانا بیچ ریزورت بودروم


فاصله هتل تا مرکز خرید اوسیس مال: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آسیاب های بادی بودروم: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوس: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۱۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است