search
menu

هتل KAIRABA Bodrum Princess and Spa Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KAIRABA Bodrum Princess and Spa Bodrum
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل و اسپا کایرابا پرنسس بودروم

درباره هتل KAIRABA Bodrum Princess and Spa Bodrum


خدماتی شاهانه و کارکنانی خوش برخورد کلماتی هستند که تمامی میهمانان KAIRABA Bodrum Princess and Spa Bodrum در آن توافق دارند. این هتل با دارا بودن ساحل اختصاصی، باغ و تراس آفتابگیر محیط خوبی را برای میهمانان ایجاد کرده و با خدمات خود، حس شاهانه ای به آنها انتقال می دهد. همچنین با وسواسی که در انتخاب کارکنان خود داشته، توانسته تیمی را فراهم کند که همگی خوش برخورد هستند و با آشنایی به زبان ترکیه‌ای و انگلیسی، علاوه بر امکان ارتباط راحت میهمان با کارکنان، حس صمیمیت را به آن‌ها القا کند. این تیم حرفه‌ای کارکنان در کنار خدمات و امکانات هتل، اقامت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را به خاطره‌ای تکرار نشدنی تبدیل می‌کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تمامی اتاق‌های هتل کایرابا پرنسس بودروم مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و حمام‌های خصوصی اتاق‌ها وان مخصوص خود، دمپایی و حوله نیز دارند بعلاوه برخی از اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن هم هستند. کتری برقی نیز در اتاق‌ها قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل خود را به فنجانی چای یا قهوه مهمان کنند و در محیط نشیمن اتاق به گفت و گفت با یکدیگر مشغول شوند.

امکانات رفاهی هتل


ساحل خصوصی هتل کایرابا پرنسس بودروم نیز در اختیار میهمانان قرار دارند تا در سواحل طلایی مخصوص به خود به صدای آرامش بخش امواج دریا گوش داده و با صدای پرندگان دریایی طعم زیبای زندگی را بچشند. ولی اگر میهمانان اهل استراحت نبوده و به دنبال کمی هیجان یا کشف دنیای ناشناخته منطقه باشند می‌توانند با کرایه ماشین به دل شهر زده و به ماجراجویی در این منطقه بپردازند. برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود، میهمان هتل شده‌اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده تا ماشین خود را نزدیک محل اقامت‌شان قرار داده و شب را باخیالی راحت و بدون نگرانی از حوادث ناخوشایند سپری کنند. رستوران سان ست هتل با تنوعی از غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی در هر سه وعده غذایی پذیرای مهمانان این هتل است.علاوه براین اسنک بار هتل برای غذاهای سبک در دسترس است. برای راحتی مهمانان مغازه ای برای خرید سوغاتی در نظر گرفته شده. همچنین وجود آرایشگاه مردانه و زنانه آراستگی همیشگی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. با وجود سالن برگذاری همایش و جلسات کاری هتل کایرابا پرنسس بهترین مکان برای اقامت در سفرهای کاری به بودروم است. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل کایرابا پرنسس بودروم ممنوع می‌باشد.نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بودروم است.

اماکن نزدیک به هتل و اسپا کایرابا پرنسس بودروم


فاصله هتل کایرابا پرنسس بودروم از مرکز خرید اواسیس بودروم: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل کایرابا پرنسس بودروم از آسیاب بادی بودروم: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل کایرابا پرنسس بودروم از منطقه تاریخی آگورا : ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل کایرابا پرنسس بودروم از قلعه بودروم: ۱۵.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است