search
menu

هتل Innvista Hotels Belek

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Innvista Hotels Belek
امکانات کلی هتل اینویستا بلک آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اینویستا بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Innvista Hotels Belek


هتل اینویستا بلک یکی از بهترین هتل های ترکیه است که در شهر بلک آنتالیا قرار دارد. بلک از شهرهای توریستی ترکیه است که به دلیل سواحل زیبا، چشمه های آب گرم و زمین های گلف شهرتی جهانی پیدا کرده است. با اقامت در هتل اینویستا به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه های بلک دیدن کنید. اینویستا بلک یک مجموعه ۵ طبقه است و دارای ۳۱۵ اتاق مدرن و مجهز است. این هتل ۵ ستاره به دلیل معماری خاص و مدرن و خدمات بی‌نقص از محبوب‌ترین هتل های بلک به شمار می‌رود. ساحل خصوصی اینویستا بلک مهم‌ترین جذابیت آن است. اگر قصد سفر به بلک را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل اینویستا بلک آنتالیا


هتل اینویستا دارای امکانات و خدمات کم‌نظیری است که اقامت را برای مهمانان به یاد ماندنی می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر شنا، اتاق های خانواده، اینترنت رایگان، باشگاه، پارک آبی، ترانسفر رفت و برگشت، صرافی، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، کپسول های آتشنشانی، آسانسور، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک، صندوق امانات، فروشگاه، هدیه فروشی، آرایشگاه و غیره اشاره کرد. این هتل دارای یک تیم حرفه‌ای از کارکنان است که با مسئولیت‌پذیری تمام به وظایف خود عمل می‌کنند. به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی در این هتل بین‌المللی صحبت می‌شود. در این هتل نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید.

اتاق های هتل


اینویستا بلک دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و مهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد همسفران، اقدام به رزرو اتاق نمایند. این هتل دارای ۱۱۷ اتاق استاندارد، ۳۸ سوئیت خانواده، ۸۰ اتاق خانواده، ۱۶ اتاق سوپریور، ۴ اتاق مخصوص معلولین و یک اتاق کینگ است.

امکانات تفریحی هتل


هتل Innvista Hotels Belek دارای ۳ استخر روباز فصلی است؛ یکی از این استخرها مخصوص کودکان است. استخرها مدرن و دارای امکانات جانبی نظیر استخر شیرجه، صندلی، سایه‌بان، حوله و غیره هستند. مرکز اسپا، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات این مجموعه است. همچنین خدماتی مثل ماساژ، پدیکور، مانیکور و خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. باغ و محوطه پیک نیک هتل محل زیبا و مناسبی برای گشت و گذار است. برای به یاد ماندنی تر کردن هرچه بیشتر سفر فعالیت هایی نظیر بینگو، کلاس های ایروبیک، یوگا، تیراندازی با کمان، دارت، تنیس و بیلیارد برای مهمانان ترتیب داده می‌شود.
هتل اینویستا بلک به دلیل داشتن امکاناتی مثل کالسکه، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان، لوازم بازی و همچنین امکان نگهداری از کودکان یکی از گزینه‌‌‌های ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی است.

رستوران هتل


۵ رستوران باکیفیت و معروف داخل هتل اینویستا بلک آنتالیا قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آنجا بروید. در رستوران اصلی، غذا به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و برای هر ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام مهمان می‌پذیرد. رستوران های مدیترانه‌ای، فار ایست، فیش و آناتولین برای وعده شام مهمان می‌پذیرند و به ترتیب غذاهای مدیترانه‌ای، چینی، دریایی و ترکی در آنها سرو می‌شود. یک کافه دنج و آرام هم داخل هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن پیدا می‌شود.

امکانات اتاق های هتل


طراحی اتاق های هتل اینویستا بلک آنتالیا مدرن بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی لازم برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی به سمت جنگل یا مزرعه دارند. اتاق ها عایق صدا بوده و دارای امکاناتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، یخچال، حمام شخصی، سشوار، لوازم بهداشتی و غیره هستند.

فاصله هتل اینویستا بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا لند آف لیجندز تم پارک: ۵۰۰ متر
فاصله تا زمین گلف کایا ایگلز: ۹۰۰ متر
فاصله تا زمین گلف آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف ملی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف کاریا: ۱.۶کیلومتر

برای برنامه‌ریزی سفری خوب به آنتالیا، مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است