search
menu

هتل Voyage Belek Golf and Spa Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Voyage Belek Golf and Spa Antalya
امکانات اتاق های هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Voyage Belek Golf and Spa Antalya


هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا از جمله هتل های لوکس ترکیه در بلک است که ساحل اختصاصی خود را دارد. این هتل ۸ رستوران دارد که هر کدام با مجموعه ای از انواع غذاهای بین المللی، ترکیه ای و ژاپنی در خدمت مهمانان هتل هستند. برخی از رستوران ها به صورت تخصصی به پخت غذا های ایتالیایی می پردازند و رستوران مورد علاقه کودکان و همه آن هایی خواهد بود که اسپاگتی و سایر غذاهای ایتالیایی را دوست دارند. دسترسی به اینترنت رایگان هتل در همه محوطه و بخش های هتل امکان پذیر است. هتل ویاژ ۹ گزینه مختلف برای صرف نوشیدنی دارد و می‌ توانید در این کافی شاپ ها به انواع نوشیدنی های مختلف دسترسی داشته و هر کدام را که تمایل داشتید سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا


همه اتاق های هتل Voyage Belek Golf and Spa مبله و دارای بالکن اختصاصی هستند. چشم انداز پیشروی پنجره ها و بالکن هتل منظره زیبایی از باغات و دریای مدیترانه است. هر یک از اتاق ها مجهز به حمام خصوصی و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. در همه اتاق ها چای/ قهوه ساز وجود دارد. اتاق های خانواده، اتاق های عایق صدا و اتاق بدون سیگار از جمله انواع اتاق های این هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل


هتل ویاژ بلک گلف اند اسپا خدمات مختلفی از جمله مراقبت های زیبایی و انواع مختلفی از ماساژها را ارائه می دهد. این هنل رده بالا پنج استخر دارد که دو تای آن ها استخر مخصوص کودکان و استخر آب گرم روباز هستند. برای کودکان پارک ماجراجویی هم وجود دارد. مهمان ورزشکار هتل علاوه بر این که در کلاس های بدنسازی و یوگای هتل شرکت می کنند؛ می توانند از سایر امکانات ورزشی هتل مانند تجهیزات تنیس، بولینگ، تنیس روی میز و بیلیارد هم استفاده کنند. بعلاوه مهمانان با اقامت در این هتل امکان استفاده از تجهیزات ورزشی تفریحی آبی مانند کانوسواری را خواهند داشت.
اگر اهل چرخه سواری هستید می‌ توانید با کرایه دوچرخه در اطراف هتل چرخی بزنید. مهمانان داخل هتل خدماتی مانند تبدیل ارز دسترسی خواهند داشت. اجرای موسیقی زنده و شام های موضوعی از جمله سرگرمی های این هتل هستند. یکی از خدمات مورد علاقه مهمانان امکان کرایه اتومبیل در هتل است که محبوبیت خاصی بین آن دسته از مهمان هایی دارد که با خرید بلیط هواپیما به ترکیه سفر کرده و در این شهر خودروی شخصی ندارند.
کرایه اتومبیل به آن ها این امکان را می دهد تا در کوچه پس کوچه های ترکیه رانندگی کنند. هتل ویاژ بلک گلف اند اسپا برای کودکان نیز خدمات ویژه ای به جز استخر کودکان دارد. بچه ها می توانند در این هتل با کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی مخصوص کودکان تفریح کنند و یا با وسیله های بازی مانند بازی های پازلی سرگرم شوند. خدمات پرستاری از نوزاد/ کودک در صورت درخواست برای آن دسته از مهمانانی که همراه خود کودک دارند با هزینه اضافه ای ارائه می شود.
هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا کارکنان حرفه ای و خوش برخورد دارد که به زبان های مختلفی از جمله انگلیسی آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش آن نه تنها به صورت ۲۴ ساعت فعال اند بلکه تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریعتر اتاق ها انجام خواهند داد. هتل حمام سنتی هم دارد که بد نیست در طول مدت اقامت تان از این بخش هم استفاده کنید.

فاصله هتل وییژ گلف اند اسپا بلک آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی بلک: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کلوپ گلف جاریا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف آنتالیا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آنتالیا: ۲۵.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل لارا: ۲۵.۳ کیلومتر

پیشنهاد می‌کنیم پیش از برنامه‌ریزی سفر خود، مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را بخوانید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است