search
menu

هتل Viking Suite Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Viking Suite Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل آپارتمان وایکینگ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان وایکینگ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Viking Suite Hotel Antalya


هتل آپارتمان وایکینگ در جاده آتاتورک در کمر آنتالیا واقع‌شده است. این هتل آپارتمان شامل سوئیت‌های دل‌باز بوده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب خود سالانه از میهمانان زیادی میزبانی می‌کند. هتل آپارتمان وایکینگ دارای ساحل اختصاصی است و همین امر موردتوجه توریست‌ها و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. با انتخاب این هتل برای اقامت تنها ۱۰ دقیقه تا ساحل پیاده‌روی دارید، همچنین به دلیل قرارگیری در مرکز شهر کمر از اتمسفر و خدمات مدرنی بهره‌مند خواهید شد. در اطراف این هتل نیز آپارتمان‌های بسیار خاصی وجود دارند که از تماشایشان سیر نخواهید شد. همچنین فرودگاه آنتالیا با ۶۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. چندین جاذبه‌های دیدنی و فرهنگی و تاریخی در نزدیکی هتل Viking Suite Hotel Antalya وجود دارند که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، همچنین به دلیل نزدیکی شهر آنتالیا به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، دروازه هادریانوس و چندین پارک آبی بازدید کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، وای فای رایگان و مرکز سلامتی و اسپا.

امکانات عمومی هتل آپارتمان وایکینگ آنتالیا


در این هتل زیبا قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و میهمانان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با خرید بلیط هواپیما به این هتل سر بزنند. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه به‌صورت پارکینگ اختصاصی و رایگان بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو ندارد. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مند به گشت‌وگذار با ماشین شخصی هستند، امکاناتی برای کرایه اتومبیل فراهم گردیده شده است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند و اتاق‌خواب‌ها به‌طور مرتب و روزانه و رایگان نظافت می‌شود. به دلیل دسترسی به طبقات مختلف از طریق آسانسور به‌راحتی می‌توانید در هر طبقه از هتل Viking Suite Hotel Antalya اتاق رزرو کنید و مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند و یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، خیالشان از این بابت آسوده باشد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. همچنین در داخل هتل وایکینگ می‌توانید از مینی مارکت بهره‌مند شوید و انواع وسایل موردنیاز را تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل


استخرهای موجود در داخل این هتل به‌صورت روباز هستند؛ استخر اول مخصوص بزرگ‌سالان و استخر دوم مخصوص کودکان است. استفاده از هر دو استخر رایگان بوده و به‌صورت فصلی دایر می‌شوند. همچنین در کنار استخر می‌توانید از صندلی و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید. از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Viking Suite Hotel Antalya می‌توان به باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد که ارائه انواع ماساژ لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. حمام عمومی و ماساژ و سونا شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین در قسمت زیبایی و آرایشی می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو، ناخن و زیبایی بهره‌مند شوید. برای کودکان زمین‌بازی روباز تعبیه‌شده که انواع وسایل بازی دارد و محل بازی سرپوشیده نیز برای کودکان دایر شده است. ازجمله سرگرمی‌های دیگر می‌توان به کوهنوردی و دارت اشاره کرد که مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در این هتل به‌صورت اتاق و سوئیت هستند و انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از آپارتمان تک خوابه مخصوص دو بزرگ‌سال و دو کودک است، در داخل اتاق‌خواب می‌توانید از یک تختخواب بزرگ دونفره و در پذیرایی از دو کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. آپارتمان استاندارد شامل یک اتاق‌خواب با تخت خواب بزرگ دونفره و پذیرایی با دو کاناپه تخت شو است. آپارتمان دوخوابه نیز در هر یک از اتاق‌ها شامل تختخواب است، اتاق اول شامل یک تخت خواب بزرگ دونفره و اتاق دوم شامل دو تخت خواب تک‌نفره و پذیرایی شامل دو کاناپه تخت شو و اتاق دوبل با بالکن بوده و مخصوص دو بزرگ‌سال و یک کودک است که یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره دارد. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را در هتل Viking Suite Hotel Antalya تجربه خواهید کرد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مجهز هستند و از انواع اسباب و وسایل مدرن در داخل اتاق‌ها استفاده‌شده است. همچنین در داخل سوئیت‌ها می‌توانید از آشپزخانه بهره‌مند شوید و برای آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مند به طبخ غذا در داخل سوئیت هستند، این امکان فراهم‌شده است تا داخل آشپزخانه از یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، ماکروویو، کتری برقی و صندلی مخصوص کودکان بهره‌مند شوند. حال ممکن است برخی از مسافران علاقه‌ای به پخت غذا نداشته باشند که در این صورت برایشان رستوران و دو کافی‌شاپ تعبیه‌شده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی خوشمزه و انواع نوشیدنی سرو می‌کنند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی و بالکن.

رستوران هتل


دو رستوران موجود در داخل این هتل وجود دارند که در رستوران اول انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه ناهار و شام و در رستوران دوم نیز بدین‌صورت غذاهای بین‌المللی و محلی در وعده‌های صبحانه و ناهار و شام ارائه می‌دهند.

فاصله هتل آپارتمان وایکینگ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اسچواچ: ۸۵۰ متر
فاصله تا پلاژ آی ایشیغی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوالیستا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است