search
menu

هتل Viking Star Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Viking Star Hotel Antalya
امکانات کلی هتل وایکینگ استار آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وایکینگ استار آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Viking Star Hotel Antalya


هتل وایکینگ استار در منطقه کمر در آنتالیای ترکیه واقع‌شده است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در طول سال، مخصوصاً در ایام تعطیلات و تابستان مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما از هر منطقه‌ای عازم این شهر می‌شوند و اقامتی به‌یادماندنی برای خودشان رقم می‌زنند. مطمئناً از انتخاب این هتل کسی تا حالا پشیمان نشده است و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق می‌شوند. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی است و همین امر سبب گشته تا در میان سایر هتل‌های منطقه جزو مشهورترین هتل‌ها محسوب می‌شود. فرودگاه آنتالیا با ۹۰ کیلومتر فاصله از هتل Viking Star Hotel Antalya از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر آنتالیا بازدید کنید که برخی از مشهورترین جاها عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند، دروازه هادریانوس، باغ‌وحش آنتالیا و چندین جای دیگر. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات کلی هتل وایکینگ استار آنتالیا


محوطه هتل وایکینگ را فضای سبز بسیار زیبایی فراگرفته است. در این هتل ۵ ستاره یکی از بی‌نظیرترین تعطیلات خود را سپری خواهید کرد و با اقامت در این هتل تا مرکز شهر کمر فاصله اندکی وجود دارد. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل مخصوصاً فضای باز و محوطه قابل‌دسترس است. برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. در بخش شستشوی هتل Viking Star Hotel Antalya می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش بهره‌مند شوید و باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به بخش بیزینس هتل سرزده و از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران است. برای تبدیل ارز می‌توانید از صرافی موجود در لابی بهره‌مند شوید. برای رفت‌وآمد در میان طبقات این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه اتاق رزرو کنند. همچنین سالن زیبایی و آرایشی نیز در این هتل دایر شده و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن را ارائه می‌دهند. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا اشاره کرد که یک مورد به‌صورت سرپوشیده و مورد دیگر در صورت روباز است. استفاده از هر دو استخر رایگان بوده و هر دو در طول سال دایر هستند. ساحل اختصاصی کمر نیز با ۷۰۰ متر فاصله از این هتل واقع‌شده است. با اقامت در هتل Viking Star Hotel Antalya می‌توانید به مرکز اسپا سرزده و از باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید، این باشگاه مجهز به‌روزترین دستگاه‌ها بوده و برای ورزش دوستان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود. همچنین مرکز اسپا در این هتل دایر شده و انواع خدمات مربوط به ماساژ، سونا و اتاق بخار را برای میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین سونا و حمام ترکی جزو پرطرفدارترین خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌رود. همچنین برای ساعات مختلف روز از انواع سرگرمی‌ها در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. سایر خدمات عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی زنده، تنیس روی میز، بیلیارد و اتاق بازی. برای کودکان کوچک‌تر امکان نگهداری تعبیه‌شده است تا والدین با خیال راحت بتوانند از آن لذت ببرند و همچنین برای کودکان زمین‌بازی سرپوشیده دایر شده و زمین‌بازی روباز نیز با انواع وسایل بازی در محوطه هتل تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز استخر و اتاق خانواده. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Viking Star Hotel Antalya نیز عبارت‌اند از تلویزیون و فضای نشیمن، مینی بار، گاوصندوق، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو و کمد لباس. در هر یک از واحدهای اقامتی می‌توانید از بالکن و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


برای سرو غذا می‌توانید به رستوران مدرن موجود در داخل این هتل سر بزنید و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و خنک را سفارش دهید. در هنگام عصر نیز می‌توانید انواع عصرانه را در رستوران سفارش دهید.

فاصله هتل وایکینگ استار آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ساعت کمر: ۲۴۰ متر
فاصله تا کمپ ماندالین کمر: ۵۵۰ متر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است