search
menu

هتل Turkay Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Türkay Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل تورکای آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل تورکای آنتالیا

درباره هتل Türkay Hotel


هتل تورکای یکی از هتل های میان رده ای است که در آنتالیا افتتاح شده و شاید بهترین گزینه برای مسافرانی که می خواهند کمی صرفه جویی در هزینه های برنامه و راهنمای سفر به آنتالیا خود داشته باشند. هتل تورکای امکانات و خدمات مناسبی در حد ستاره هایش ارائه می دهد اما عاملی که Türkay Hotel را به هتلی فوق العاده تبدیل می کند موقعیت جغرافیایی اش است که دسترسی به جاهای دیدنی آنتالیا آسان کرده و باعث صرفه جویی در وقت هم می شود و در نتیجه این فرصت را خواهید داشت تا از مراکز تفریحی و گردشگری بیشتری بازدید کنید. حال که این هتل توجه تان را جلب کرده بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات مختلف آن داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تورکای آنتالیا


تورکای جزو هتل هایی است که امکاناتی برای راحتی و آسایش مهمانان توان یاب ایجاد کرده است. به طور مثال در برخی از اتاق ها سرویس های بهداشتی مناسب با ارتفاع ویلچر فراهم شده و دارای دستگیره هایی در دو طرف خود برای نشستن و برخاستن راحت تر هستند. البته رمپ ویژه نیز در ورودی هتل تعبیه شده است. به جز این،‌ هتل برای راحتی مهمانان سیگاری خود نیز فضای مخصوص سیگار ایجاد کرده است.
مهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر کرده اند بد نیست بدانند که نزدیک هتل پارکینگ عمومی رایگانی برای پارک اتومبیلشان وجود دارد. برای شاغلانی که در سفر کاری هستند رسید صورتحساب چاپ می شود. بد نیست بدانید که بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع اتاق ها انجام می دهد.
چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات خشک شویی و لباسشویی، آسانسور، دستگاه فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات، دوربین مداربسته، زنگ هشدار دود و کپسول آتش نشانی دیگر امکانات عمومی هتل هستند.

اتاق های هتل


هتل تورکای اتاق های عایق صدا و بدون سیگار دارد. این هتل انواع اتاق های مختلف را متناسب با نیاز مهمانانش ایجاد کرده است. سوئیت عروس نیز در هتل تورکای به درخواست مهمانان آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای پنجره هایی بزرگ هستند که به خوبی روشنایی اتاق ها را تامین می کند. در همه اتاق ها مینی بار وجود دارد و برای سرگرمی مهمانان نیز تلویزیون صفحه تخت در اتاق ها قرار داده شده است. کتری برقی نیز در اتاق ها موجود است و مهمانان امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در اتاق های خود خواهند داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


تورکای امکانات سرگرمی تفریحی زیادی ندارد اما از آنجا که نزدیک به ساحل قرار گرفته مهمانانش می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز به دریای آبی و ساحل زیبای آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن می توانید به جاهای تفریحی وو تفریحات آنتالیا سر زده و یا از اماکن تاریخی و گردشگری آن دیدن کنید.

رستوران هتل


تورکای رستوران بام زیبایی دارد که مهمانان می توانند در آن انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را سفارش دهند. این رستوران استیک های خوشمزه ای هم دارد که بد نیست در طول مدت اقامتتان سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران بام تورکای از ساعات اولیه صبح با وعده غذایی صبحانه تا برانچ، نهار و شام پذیرای مهمانان گرامی هتل است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل تورکای آنتالیا


فاصله تا دریای آکادنیز: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد تجاری آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است