search
menu

هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya
امکانات کلی هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya


هتل پنج ستاره و بسیار شیک تویی مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا یک استراحتگاه مدرن و جذاب در یک ساحل شنی زیبا و وسیع در نزدیکی سیده است. کسانی که مایلند می‌توانند از سفرهای کوتاه خرید به شهرهای مجاور سیده و کولاکلی لذت ببرند. برای مسافرانی که از سیده بازدید می‌کنند، Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. اگر به دنبال جاهایی برای بازدید هستید، می‌توانید از پارک دیسکاوری، معبد آپولو یا فواره یادبود (Nymphaeum) که از ساختمان‌های معماری محبوب در بین گردشگران هستند، دیدن کنید. دلفین لند آنتالیا و آکواریوم آنتالیا با وجود فاصله زیادی که از این هتل دارند باز مورد استقبال گردشگران هستند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا


هتل دارای دربان، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق است. به علاوه، میهمانان می‌توانند از صبحانه رایگان لذت ببرند. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است. برای راحتی میهمانان شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. این هتل همچنین دارای ساحل خصوصی، زمین بازی برای فرزندان دلبند شما، استخر کودکان، استخر سرپوشیده و روباز و سرسره‌های غول پیکر است. مرکز تناسب اندام از ساعت ۶ تا ۲۰ باز است. در این مرکز که مجهز به تجهیزات جادویی است، لذت انجام ورزش را زیر نظر مربیان متخصص تجربه خواهید کرد. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید و از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. آرایشگاه زنانه و مردانه و اجاره ماشین با هزینه اضافی در دسترس است. هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل کارآزموده هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya به زبان‌های روسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند و به خوبی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


دوستداران تنیس منتظر یک تجربه فراموش نشدنی در هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya هستند. ۷ زمین تنیس با کف سخت، استانداردهای بین المللی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند تجهیزات تنیس را اجاره کنند و در کلاس تنیس شرکت کنند. همچنین در منطقه تیراندازی با کمان هتل می‌توانید هر روز در فعالیت‌ها شرکت کنید و به تفریح بپردازید. والیبال ساحلی و فوتبال از دیگر سرگرمی‌های موجود در این هتل هستند. با اجرای عالی گروه‌های موسیقی و آوازهای حرفه‌ای آماده شوید تا شادی را به شب‌های خود بیافزایید. فعالیت‌های سرگرم‌کننده که منعکس‌کننده دنیای رنگارنگ بچه‌ها، لذت‌بخش‌ترین رویدادها، نمایش‌های انیمیشن و مینی دیسکوی پرجنب ‌و جوش است نیز در این هتل ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل در مجموع دارای ۷۷۴ اتاق است. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی، اتاق دریاچه‌ای و سوئیت‌ها. ویژگی‌ها و طراحی‌های اتاق به شما این امکان را می‌دهد تا با هر روز جدید به دلپذیرترین روش از خواب بیدار شوید و از تعطیلات لذت ببرید. هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا استراحتگاهی مد روز است که تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم، گاوصندوق، بالکن، تهویه مطبوع و یخچال در اتاق‌ها ارائه می‌کند و به راحتی می‌توانید در طول اقامت خود با فضای مجازی در ارتباط باشید زیرا وای فای رایگان در دسترس است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. اتاق دریاچه‌ای خانوادگی دو خوابه دارای دسترسی مستقیم به استخر از طریق تراس آفتابگیر است.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya بسیاری از غذاهای معروف جهان را به روش‌های مختلف ارائه می‌دهد و با گزینه‌های غذاخوری خود برای طیف وسیعی از سلیقه‌ها سازگار است. صبحانه، صبحانه دیر وقت، ناهار و شام به صورت بوفه باز سرو می‌شود. رستوران آل باسیو غذاهای متنوع ایتالیایی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. در رستوران سوفرا انواع غنی از پیش غذاهای سرد و گرم، غذاهای ترکی، شیرینی‌هایی که در تنورهای مخصوص در آتش هیزمی پخته می‌شوند مانند پیتا، لاماکون و گوزلمه که توسط زنان سنتی ترک پخته می‌شوند، در انتظار میهمانان گرامی هستند. غذاهای دریایی منحصر به فرد نیز در این هتل مجلل سرو می‌شوند. Teppenyaki با محیط عجیب و غریب خود نوید یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد را می‌دهد. رستوران استیک با بافت چوبی و رنگ‌های خاص خود یک وعده غذایی خوب را ارائه می‌دهد. هتل دارای ۶ بار است که می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل تویی مجیک لایف جاکاراندا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ویژه یوروک: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک دیسکاوری: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد آپولو: ۱۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است