search
menu

هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل تو کاسا گلیدونیا کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تو کاسا گلیدونیا کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya


هتل تو کاسا گلیدونیا یکی از هتل های ۴ ستاره در میان انبوهی از درختان پرتغال و کوه های توروس در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل بی نظیر تا ساحل حدودا ۱۵۰ متر فاصله دارد و همین امر سبب جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا می شود. این هتل زیبا تا مرکز شهر کمر حدودا ۸۰۰ متر فاصله دارد و دسترسی به چندین مراکز خرید، رستوران و جاذبه های دیدنی از این هتل بسیار آسان است. ضمنا این هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز حدودا ۵۳ دقیقه فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. اقامت در این هتل برای آن دسته از توریستانی مناسب است که به دنبال مکانی بی نظیر و دنج در منطقه کمر آنتالیا هستند.

امکانات عمومی هتل تو کاسا گلیدونیا کمر آنتالیا


امکانات عمومی و محبوب این هتل عبارتند از سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق خانواده و رستوران. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در صورتی که با ماشین شخصی به این شهر سفر می کنید، پارکینگ روباز و خیابانی در هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya فراهم گردیده است. در قسمت پذیرش هتل ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند، بدین جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما هر زمانی که خواستید می توانید ساعت پروازتان را انتخاب کنید. خدمات نظافتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرند. اگر برای سفرکاری عازم این منطقه شوید، امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس فراهم گشته است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از بخش مربوطه ماشین کرایه کنید. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در این هتل امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده اند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر سرپوشیده و دو استخر روباز اشاره کرد که برای کودکان نیز استخر جداگانه ای وجود دارد. در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. استفاده از استخرها رایگان بوده و همگی به صورت فصلی دایر بوده و برای تمامی سنین مناسب هستند. امکانات ارائه شده دیگر در هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya زمین بازی کودکان، حمام ترکی و سونا هستند. همچنین ایروبیک، کلاب کودکان، کلوب های شبانه، دارت و تنیس روی میز نیز جزو تفریحات دیگر در این هتل به شمار می روند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل زیبای تو کاسا گلیدونیا شامل ۱۷۰ اتاق دلباز است و همه اتاق ها با اسباب مدرن و دکوراسیونی عالی طراحی شده اند. انواع اتاق در این هتل نیز عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و اتاق کوادروپل کلاسیک. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و از بالکن های اتاق های این هتل می توانید چشم انداز بی نظیری از باغ، دریا و کوه را تماشا کنید. در داخل اتاق های هتل Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya می توانید از امکاناتی نظیر کمدلباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، بهره مند شوید. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی با تجهیزات کامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه برای مسافران سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام و میان وعده نیز می توانید به این رستوران سر بزنید. انواع غذاهای مدیترانه ای، محلی، بین المللی و گریل و کباب شده به صورت بوفه ای در این رستوران سرو می شود، هم چنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کافی شاپ و بار کنار استخر Tu Casa Gelidonya Hotel Kemer Antalya ارائه می شوند.

فاصله هتل تو کاسا گلیدونیا کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی نظر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلوب ساحلی پینارا: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳۸.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند: ۳۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است