search
menu

هتل Transatlantik & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Transatlantik & Spa Antalya
امکانات کلی هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Transatlantik & Spa Antalya


هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا یک مجموعه ۵ ستاره شیک با امکانات و خدمات عالی در منطقه کمر در نزدیکی یک ساحل خصوصی واقع شده است. این مجموعه به سبک بندری طراحی شده و شبیه یک کشتی است و انتخاب خوبی برای زوج ها، خانواده ها و کسانی که به دنبال تعطیلات آرام هستند، به شمار می آید. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های توریستی و گردشگری آنتالیا مانند پارک ساحلی بلدیبی، ساحل مون لایت، مارینای کمر و پارک ملی بیداگلاری همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. کسانی که می خواهند زیبایی های طبیعی منطقه را تجربه کنند می توانند از دره Goynuk و دهکده Champion Holiday بازدید کنند. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفر مارکت و سفر به آنتالیا را داشته باشید، Transatlantik Hotel & Spa با داشتن امکانات عالی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا


هتل Transatlantik & Spa Antalya دارای ۲ رستوران، آبگرم کامل و استخر سرپوشیده است. صبحانه بوفه ای رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی و پارکینگ رایگان نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، استخر روباز و ۴ بار نیز در هتل وجود دارد. امکانات تجاری و خدمات ویژه شامل میز پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل چند زبانه، انبار چمدان و پارکینگ شخصی است. خدماتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. شاتل فرودگاهی در دسترس است و با کرایه اتومبیل می توانید به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید.
هتل دارای باغ زیبایی است و از تراس آن می توان مناظر زیبایی را مشاهده کرد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. مسیر هایی برای عبور ویلچر تعبیه شده است که رفت و آمد را برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند راحت تر می کند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ترنس آتلانتیک ممنوع است. همچنین مکان های جداگانه ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. پرسنل خوش برخورد و مجرب هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. همچنین می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. در صورت نیاز به تبدیل ارز نیز صرافی هتل آماده ارائه خدمات است.

امکانات تفریحی هتل


کسانی که هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند از یک ساحل شنی طولانی و یک استخر شگفت انگیز با یک پارک آبی لذت ببرند. علاوه بر ورزش های آبی می توانید تنیس، اسکواش، بولینگ، دارت، بیلیارد یا حتی اسکیت روی یخ بازی کنید. مرکز تناسب اندام تجهیزات پیشرفته ای به همراه سونا، جکوزی، اتاق بخار و حمام ترکی در اختیار شما قرار می دهد. در صورت نیاز به خدمات زیبایی و آرایشی می توانید از خدماتی که هتل در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید. میهمانان می توانند از مرکز آبگرم با خدمات کامل استفاده کنند. خدمات شامل درمان های صورت و بدن است. رویدادهای سالانه در این منطقه شامل جشنواره هنری Phaselis، مسابقات قهرمانی دریایی ترکیه و کارناوال کمر است. برای کودکان، اتاق های بازی، کلوپ کودکان، زمین بازی و استخر شنا نیز در نظر گرفته شده است. همچنین علاقمندان می توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به کتابخانه رفته و به مطالعه بپردازند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ترنس آتلانتیک دارای اتاق های خانوادگی، اتاق های استاندارد تک نفره، دو نفره، سه نفره و سوئیت های دو خوابه است. در همه ۴۹۰ اتاق امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون های LCD با کانال های ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد. میهمانان همچنین می توانند از خدمات شبانه روزی در اتاق، بطری آب رایگان و سشوار استفاده کنند. از جمله امکانات دیگر اتاق ها می توان به میز کار، تلفن، گاو صندوق و تهویه مطبوع اشاره کرد. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. حمام های اختصاصی شامل دوش، دمپایی، حوله و سایر لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


هتل ترنس آتلانتیک دارای ۲ رستوران است که انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی را سرو می کند. همچنین برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند منوی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل مون لایت: ۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دلفین لند: ۳۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است