search
menu

هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل ترنساتلانتیک بیچ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ترنساتلانتیک بیچ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya


هتل ترنساتلانتیک بیچ از هتل‌های شیک و بی‌نظیر چهار ستاره در منطقه بلدیبی آنتالیا است. این هتل با خدمات و امکانات رفاهی متنوع اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران فراهم می‌کند. مسافران از نقاط مختلف جهان می‌توانند با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری عالی آماده کنند. این هتل زیبا قبلاً با نام Asdem Beach Hotel فعالیت داشت و سال‌ها بعد با نام جدید Transatlantik Beach Hotel Antalya به فعالیت خود ادامه داد تا از آب‌وهوای عالی و گرمای مدیترانه‌ای لذت ببرید. فاصله هتل ترنساتلانتیک تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدوداً ۴۵ کیلومتر است، با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، پارک آبی آکوالند و دروازه هادریانوس بازدید کنید. همچنین نزدیک‌ترین شهر به این هتل کمر آنتالیا است که ۱۸ کیلومتر است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، استخر شنا و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ترنساتلانتیک بیچ آنتالیا


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. همچنین آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات تعبیه‌شده است. پارکینگ مجموعه رایگان بوده و برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از تفریحات و سرگرمی‌های این هتل زیبا می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که بر روی آن نیز سرسره آبی تعبیه‌شده و مسافران می‌توانند در این بخش به تفریح بپردازند. همچنین تراس‌های آفتاب‌گیری برای استراحت و ریلکس کردن مسافران تعبیه‌شده‌اند. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ساحل مسافران هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya می‌توانند در این قسمت شنا کنند تا بر روی ساحل ماسه‌ای حمام آفتاب بگیرند. با اقامت در این هتل به قدری سرگرمی و تفریح زیاد است که لحظه‌ای دلتنگ نخواهید شد. همچنین به دلیل وجود باشگاه بدنسازی مسافرانی که به ورزش علاقه‌مند هستند، با انواع دستگاه‌های ورزشی می‌توانند ورزش کنند، همچنین انواع ورزش‌ها نیز در این بخش وجود دارد. مرکز اسپا نیز در لابی هتل دایر بوده و در سونا و بخش سلامتی این مرکز می‌توانید ریلکس کنید. برای نگهداری از کودکان خردسال نیز محل مشخصی تعبیه‌شده است، همچنین برای نوجوانان نیز کلاب بازی دایر شده و مسافران می‌توانند فرزندان خود را به این بخش بسپارند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در این هتل زیبا ۲۱۰ اتاق وجود دارد که با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد و اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، مینی بار با هزینه جداگانه، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، اینترنت وای فای رایگان، بالکن و قهوه ساز.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را در زمان وعده‌های غذایی سرو می‌کند. همچنین به دلیل دایر بودن روم سرویس در هتل Transatlantik Beach Hotel Antalya مسافران می‌توانند در هر زمان که مایل باشند غذای موردنظرشان را از این رستوران سفارش دهند. همچنین با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل ترنساتلانتیک بیچ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کاراوان بلدیبی: ۱۸۰ متر
فاصله تا پینت بال کمر: ۶۵۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است