search
menu

هتل Throne Seagate Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Throne Seagate Belek Antalya
امکانات عمومی هتل ترون سیگیت بلک
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل ترون سیگیت بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Throne Seagate Belek Antalya


هتل ترون سیگیت در منطقه زیبای بلک آنتالیا ترکیه واقع شده است. این هتل ۵ ستاره یکی از لاکچری ترین هتل های بلک به شمار می رود که تا مرکز شهر آنتالیا حدودا ۳۶ کیلومتر فاصله دارد، همچنین فرودگاه آنتالیا نیز در ۳۵ کیلومتری هتل ترون سیگیت قرار دارد و دسترسی به این فرودگاه توسط شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. هتل Throne Seagate Belek را به تمامی مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما راهی آنتالیا می شوند پیشنهاد می کنیم تا با اقامت در این هتل سفر تفریحی و آرامش بخشی را تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل ترون سیگیت بلک


در همین ابتدا لازم به ذکر است که در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند. از امکانات معروف هتل Throne Seagate Belek Antalya می توان اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق خانواده، شاتل فرودگاهی و مرکز بدنسازی و اسپا را نام برد. توجه داشته باشید طبق قوانین هتل ترون سیگیت اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در قسمت لابی می توانید به اتاق چمدان، میز تور و تبدیل ارز نیز دسترسی داشت. همچنین خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند.
اقامت در این هتل برای کسانی که به قصد سفرکاری عازم آنتالیا می شوند گزینه مناسبی است و با انتخاب هتل Throne Seagate Belek می توانند از امکاناتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس ها بهره مند شوند. چندین مغازه مخصوص فروش سوغاتی و سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی این هتل دایر هستند. برای دسترسی به طبقات متفاوت می توانید سوار آسانسور شوید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. پرسنل هتل ترون سیگیت به زبان های عربی، آذربایجانی، بلاروسی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی، ترکی استانبولی و اکراینی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


فضای بیرونی هتل مبلمان زیبایی چیده شده است و این هتل زیبا در امتداد ساحل دریا قرار دارد، بنابراین شامل ساحل خصوصی و ۳ استخر بی‌ نظیر، سرسره آبی و استخر کودکان است. همچنین استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا جزو امکانات تفریحی دیگر در این هتل هستند. دو مورد از استخرهای این هتل روباز و یک مورد سرپوشیده هستند. هر سه استخر در طی سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب هستند. در کنار استخرهای روباز صندلی و چترهای آفتاب گیری قرار داده شده است و همچنین پارک آبی با انواع سرسره های آبی نیز در کنار استخرها دایر هستند.
از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به ایروبیک، موسیقی و اجراهای زنده، تورهای دوچرخه سواری، تنیس، پارک های آبی، کلوب های کودکان، ورزش های آبی، کلوب های شبانه، موج سواری، قایق سواری، اسکی و غواصی اشاره کرد. همچنین برای کودکان نیز زمین بازی مخصوصی در نظر گرفته شده است. سایر امکانات هتل Throne Seagate Belek عبارتند از کلاس های بدنسازی، ماساژ بدن، خدمات اسپا، اتاق بخار، خدمات آرایشی مانند کوپ، رنگ، مانیکور، پدیکور، حمام ترکی، حمام روباز عمومی، جکوزی، مرکز سلامت و اسپا، بدنسازی و سونا.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل به دو صورت اتاق توئين و اتاق لارج توئین هستند. این هتل زیبا دارای ۲۳۵ اتاق است و هریک از اتاق های این هتل چشم اندازی رو به باغ، استخر یا کوه دارند. اتاق های هتل ترون سیگیت آنتالیا دارای چیدمانی زیبا و مدرنی هستند و با هارمونی رنگ های شاد در این هتل حس نشاطی به مهمانان به ارمغان می آورند. اتاق‌ ها همگی کفپوش پارکت دارند و به صورت روزانه نظافت می شوند. همه اتاق ها در هتل Throne Seagate Belek شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، گاوصندوق و چای ساز و قهوه ساز، کمد لباس، کاناپه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، ورودی اختصاصی، بالکن هستند. همچنین در داخل اتاق ها به حمام های اختصاصی نیز دسترسی خواهید داشت که خود حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله دمپایی و سشوار هستند.

رستوران های هتل


هتل ترون سیگیت دارای ۲ رستوران است که غذاهای متنوع و خوشمزه ای سرو می کنند. یک مورد از رستوران ها Main Restaurant نام دارد که غذاهای بریتانیایی، فرانسوی، یونانی، مدیترانه ای، آلمانی، محلی، آسیایی، بین المللی و اروپایی و گریل سرو می کند. رستوران دیگر نیز SNACK نام دارد و غذاهای آمریکایی و آسیایی به صورت سلف سرویس ارائه می دهد.

فاصله هتل ترون سیگیت بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلوب گلف گلوریا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ تالیرنس: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک لند آو لجند: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ لارا: ۳۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۵۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است