search
menu

هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya
امکانات کلی هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya


هتل لوکس و ۵ ستاره سوئنو گلف بلک آنتالیا در قلب بلک واقع شده است و مطمئنا نیازهای شما را برای تعطیلات واقعا مجلل برآورده می کند. این هتل توسط دریاچه احاطه شده و با در نظر گرفتن گلف باز طراحی شده است و یکی از تنها هتل های بلک است که دارای دو زمین گلف در محل است. این هتل در ۴۰۰ متری ساحل واقع شده و دارای ۳ زمین فوتبال است. فقط چند دقیقه طول می کشد تا از اتاق خود به یکی از دو زمین گلف فوق العاده در محل، Dunes و Pines برسید که این موضوع باعث محبوبیت هر چه بیشتر گلف سوئنو شده است. با اقامت در این هتل می توانید از آمفی تئاتر آسپندوس، پارک موضوعی سرزمین افسانه ها، باشگاه گلف آنتالیا، شهر قدیمی کلیچی و آکواریوم آنتالیا دیدن کنید. هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya تنها ۳۱ دقیقه با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای آنتالیا را داشته باشید، پیشنهاد می شود که با اقامت در این هتل بی نظیر سفر دلنشینی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا


خدماتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور، صندوق امانات، رستوران، بار و پارکینگ رایگان در هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya ارائه می شود. این هتل دارای استخرهای مجلل سر پوشیده، رو باز و استخر مخصوص کودکان است. هتل سوئنو گلف بلک همچنین دارای مرکز آبگرم مجلل است که شامل حمام سنتی ترکی، بسیاری از درمان ها، ماساژ و خدمات زیبایی جامع است. مغازه تهیه سوغاتی، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. هتل سوئنو گلف بلک دارای شاتل فرودگاهی است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها، لابی و مکان های عمومی در دسترس است. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی داشته باشند. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در هتل و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و روسی از میهمانان عزیز استقبال می کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از خدمات آن استفاده کنند. بعد از ورزش و برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. همچنین می توانید در ساحل اختصاصی استراحت کرده یا اوقات فراغت خود را در باغ سپری کنید. میهمانان همچنین می توانند در اتاق بازی استراحت کرده و از بازی بیلیارد یا فوتبال روی میز لذت ببرند. از دیگر روش های سرگرمی در هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya می توان به پارک آبی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی، مینی گلف، دوچرخه سواری، دارت و تنیس روی میز اشاره کرد که همگی گزینه های بسیار مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت به شمار می آیند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا دارای ۱۷۴ اتاق با طراحی مدرن و زیبا است که با رنگ های پاییزی تزئین شده اند. انواع اتاق های هتل عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق سه تخته سوپریور
• اتاق یک تخته کلاسیک
هر کدام از اتاق های هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای پلاسما، بالکن، مینی بار، تلفن، مبلمان راحت و چای ساز است. هر اتاق چشم اندازهای خیره کننده ای از دریا یا چشم اندازی زیبا از دو زمین خیره کننده در باشگاه گلف سوئنو را رائه می دهد. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز است.

رستوران هتل


هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا دارای ۳ رستوران است که دو رستوران آن آلاکارت است و انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی در آن ها سرو می شود. هر صبح صبحانه به صورت بوفه ای سرو می شود. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست در دسترس است. در بار هتل Sueno Hotels Golf Belek Antalya یا بار کنار استخر می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تولرانس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی سرزمین افسانه ها: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف عقاب کایا: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است