search
menu

هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya
امکانات کلی هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya


هتل سوئنو بیچ ساید یکی از هتل های ۵ ستاره لوکس و با شکوه آنتالیا است که در کنار ساحل واقع شده و چشم انداز پارانوما از دریای مدیترانه ارائه می دهد. هتل های سوئنو پایگاه مناسبی برای کشف این شهر پر جنب و جوش است. از اینجا میهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه امکاناتی که در شهر آنتالیا ارائه می شود، لذت ببرند. این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر را امکان پذیر می کند. نزدیک بودن هتل به معابد آپولو و آتنا، آبشار ماناوگات، ساحل سورگون و دره سبز موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. همچنین با اقامت در هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya می توانید از آکواریوم استانبول، موزه باستان شناسی، دلفین لند و باغ وحش آنتالیا دیدن کنید. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سوئنو بیچ ساید می توانید اقامت بی نظیری را در این شهر گردشگر پذیر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا


هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya امکانات زیادی را برای غنی سازی اقامت شما در آنتالیا ارائه می دهد. میهمانان هتل می توانند از ویژگی های موجود در محل مانند Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات برای میهمانان معلول و محل نگهداری از چمدان استفاده کنند. این هتل همچنین چندین استخر سرپوشیده و روباز، ساحل خصوصی، باغ و آبگرم لوکس را ارائه می دهد. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق جلسات نیز در دسترس است.
قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات سپرده و با خیالی راحت به تفریح بپردازید. امکان کرایه خودرو برای میهمانان عزیز فراهم شده است. همچنین از مغازه ای که در هتل وجود دارد می توانید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید. استعمال دخانیات در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است. از میز تور هتل می توانید بلیط اماکن دیدنی را تهیه کرده و وقت ارزشمند خود را صف های طولانی تهیه بلیط تلف نکنید. تخت کودک نیز در صورت درخواست به صورت رایگان ارايه می شود. پرسنل مجرب هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

امکانات تفریحی هتل


صندلی های آفتاب گیر و چترهای آفتابی را می توانید در منطقه ساحل خصوصی پیدا کنید. فعالیت های فضای باز شامل غواصی و موج سواری است. امکانات وسیع آبگرم، اتاق های ماساژ، سونا، اسپا، حمام ترکی آرامش بخش، حمام و وان آب گرم نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد. کسانی که ورزش را دوست دارند می توانند از مرکز تناسب اندام و زمین تنیس هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا استفاده کنند. برای کودکان استخر کودکان با سرسره های آبی، اتاق بازی و زمین بازی تعبیه شده است. از دیگر روش های سرگرمی که برای پر کردن اوقات فراغت در هتل Sueno Hotels Beach Side Antalya در نظر گرفته شده است می توان به بیلیارد، ایروبیک، موسیقی زنده، تورهای دوچرخه سواری، پارک آبی، کلوب شبانه، مینی گلف و دارت اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا دارای اتاق های خانوادگی، اتاق توئین استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق توئین استاندارد با دسترسی به استخر و اتاق یک نفره استاندارد است که با رزرو اتاق مورد نظر خود اقامت ایده آلی را در این هتل تجربه خواهید کرد. در اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، میهمانان می توانند روی مبل استراحت کنند. هر کدام از اتاق ها مجهز به مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی، تلفن، چای ساز، میز، اینترنت بی سیم رایگان و حمام اختصاصی با سشوار هستند. حمام ها همچنین مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


غذاهای منطقه ای و بین المللی به صورت بوفه ای یا آلاکارت در رستوران Sueno Hotels Beach Side Antalya سرو می شوند. نوشیدنی های خنک را می توانید از بار تهیه کنید. در صورت درخواست غذای مخصوص کودک دلبندتان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

فاصله هتل سوئنو بیچ ساید آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سورگون: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا معابد آپولو و آتنا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماناوگات: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است