search
menu

هتل Side Crown Palace Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Side Crown Palace Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل ساید کرون پالاس آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساید کرون پالاس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Side Crown Palace Hotel Antalya


هتل ساید کرون پالاس یک هتل پنج ستاره بسیار جذاب و بزرگ در شهر توریستی آنتالیا است. این هتل دارای امکانات فوق العاده زیادی است که اقامت را برای شما بسیار آسانتر خواهد ساخت. اگر به دنبال یک هتل مدرن هستید که به دریا نزدیک باشد و تفریحات آبی زیادی داشته‌باشد، هتل Side Crown Palace Hotel Antalya انتخاب بسیار مناسبی است. فرودگاه آنتالیا با این هتل حدود ۵۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد رزرو آنلاین بلیط هواپیما را دارید به راحتی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری این کار را انجام دهید. شما می‌توانید با اقامت در هتل مجهز و مدرن سیده کراون از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: آکواریوم آنتالیا، شهر قدیمی آنتالیا، باغ وحش آنتالیا و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل ساید کرون پالاس آنتالیا


هتل ساید کرون پالاس آنتالیا دارای پنج ستاره است و امکانات بسیار خوبی دارد بطوریکه در سطح بهترین هتل‌ها قرار گرفته‌است. اینترنت رایگان پرسرعت را می‌توانید در جای جای هتل در اختیار داشته‌باشید و هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت. بیرون از هتل میز و صندلی چیده شده‌است و ساحل اختصاصی و تراس موجود در هتل برای مسافران بسیار جذاب است. تفریحات و ورزش‌هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده‌است شامل: اسکواش، ایروبیک، دارت، تنیس روی میز، زمین بازی برای کودکان، اجرای موسیقی زنده و .... هستند که این موارد بر جذابیت‌های هتل افزوده‌است. انبار چمدان نیز برای مسافران تعبیه شده‌است تا با خیال راحت چمدان‌ها و وسایل اضافی خود را به این بخش بسپارید. زمین بازی و شبکه تلویزیونی مخصوص برای کودکان در هتل Side Crown Palace Hotel Antalya وجود دارد تا خانواده‌ها مشکلی در سرگرم کردن کودکان نداشته باشند. خدمات بهداشتی هتل شامل وجود لاندری، خشکشویی و اتو است که میتوانید با پرداخت هزینه به ازای هر کدام از آن‌ها لباس‌هایتان را به آن‌ها بسپارید. فکس، فتوکپی و امکانات لازم برای برگزاری جلسات کاری در این هتل فراهم است. هشدار دهنده‌های لازم و آلارم‌های امنیتی در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است.
برای مسافران صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد تا هر آنچه که نمی‌توانند با خود به بیرون از هتل ببرند را به این صندوق بسپارند. امکان اجاره خودرو نیز برای مسافران هتل وجود دارد و علاوه بر آن کسانیکه خودرو شخصی داشته باشند می‌توانند از پارکینگی که توسط هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد نیز استفاده کنند. استخر سر پوشیده و روباز در هتل سیده کراون وجود دارد و در هر فصلی می‌توانید با توجه به آب و هوا از آن‌ها استفاده کنید. اسپا، یوگا، ماساژ و بدنسازی نیز در هتل وجود دارد. تهویه مطبوع، نظافت روزانه و امکانات مورد نیاز برای اقامت معلولان موارد دیگری هستند که در هتل برای اقامت راحت‌تر و هر چه بهتر مسافران وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار زیبا هستند. گذشته از دکوراسیون و چیدمان بسیار زیبای هتل، وسایل موجود در اتاق‌ها بسیار درجه یک هستند و بی‌شک می توانید اقامتی راحت را در آن تجربه کنید. تابلوهای تزیینی بسیار زیبایی در دیوارهای اتاق‌ها نصب شده‌اند که به زیبایی آن افزوده است. تلویزیون در تمام اتاق‌های هتل سیده کراون وجود دارد و اینترنت نیز به راحتی قابل دسترسی است. اتاق‌ها دارای بالکن کوچک و دنجی هستند که اقامت در این اتاق‌ها را لذت‌ بخش‌تر ساخته است. سرویس بهداشتی و حمام به طور اختصاصی برای هر اتاق وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Side Crown Palace Hotel Antalya شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دو نفره استاندارد
• اتاق دلوکس با تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی
• اتاق دو نفره دبل یا تویین با یک تخت اضافه

رستوران هتل


هتل بسیار شیک است و رستوران آن نیز همانند سایر بخش‌ها بسیار شیک و مدرن است. غذاهای رستوران هتل Side Crown Palace Hotel Antalya بسیار متنوع هستند و از مواد بسیار تازه تهیه شده‌اند. می‌توانید از غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه آن لذت ببرید و سفرتان را با خوردن وعده‌های غذایی خوشمزه به یاد ماندنی‌تر سازید.

فاصله هتل ساید کرون پالاس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سیده: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی سیده: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر سیده: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل سورگون: ۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماناوگات: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است