search
menu

هتل Sherwood Suites Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sherwood Suites Resort Antalya
امکانات اتاق های هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sherwood Suites Resort Antalya


هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا هتلی با امکاناتی مدرن و به روز است. این هتل با کادر حرفه ای و خدمات مناسب خود اقامتی دلپذیر را برای مهمانانش رقم می زند. مهمانانی که گشت و گذار در مراکز خرید آنتالیا را دوست دارند حتما از اقامت در شروود ریزورت لذت خواهند برد چون این هتل فاصله ای ۱ کیلومتری از مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم دارد. ریزورت شروود خدمات و امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ رایگان و استخر روباز فصلی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. علاوه بر این ها مهمانان با اقامت در این هتل به استخر سرپوشیده، حمام سنتی و برنامه های سرگرمی دسترسی خواهند داشت. پارک پروانه آنتالیا در فاصله ای حدودا ۵ کیلومتری از هتل و نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آنتالیا است که در فاصله تقریبا ۱۰ کیلومتری قرار گرفته است.
هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا خدمات ماساژ را به صورت گسترده ای انجام می دهد و مهمانان می توانند در بخش ماساژ هتل از نوک پا تا سر و کل بدن را ماساژ داده و به آرامش جسمی برسند. رستوران هتل برای مهمانان خردسال خود غذای مخصوص کودک در نظر گرفته است. مهمانان با اقامت در این هتل به خدمات و امکانات مختلفی مانند اسپا، خدمات زیبایی مو و ناخن، پدیکور، خدمات آرایشی و مراقبت از صورت و غیره دسترسی خواهند داشت.

امکانات اتاق های هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا


بدون شک همه ما بعد از اینکه بلیط هواپیما خارجی خود را رزرو کردیم به دنبال اقامتگاهی با اتاق های راحت و امکانات مختلف خواهیم بود و هتل شروود از آن هتل هایی است که به خوبی انتظارات مهمانانش را برآورده خواهد کرد. تمامی واحد های اقامتی Sherwood Suites Resort Antalya مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت اتاق ها دارای کانال های ماهواره ای هستند. به خاطر آن دسته از مهمانانی که روزشان بدون قهوه و چای شب نمی شود، در همه اتاق ها کتری قرار گرفته است.
سشوار و میز از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل شروود سوئیت ریزورت هستند. تک تک اتاق های هتل دارای کمد لباس و حمام خصوصی هستند. اتاق خانواده، اتاق بدون سیگار، اتاق های عایق صدا و سوئیت عروس از انواع اتاق های این هتل ریزورت هستند. هتل خدمات صبحانه در اتاق را نیز ارائه می دهد.

امکانات و خدمات هتل


از جمله امکانات هتل شروود ریزورت زمین بازی مخصوص کودکان است که باعث شده اقامت در این هتل به تجربه ای فراموش نشدنی برای کودکان تبدیل شود. علاوه بر این، کودکان در هتل شروود به کتاب ها، دی وی دی ها، بازی های فکری و تلویزیون با شبکه های مخصوص کودک دسترسی خواهند داشت. برای خانواده های دارای نوزاد و کودک خردسال خدمات پرستاری از کودک در نظر گرفته شده که در صورت درخواست با هزینه ای اضافه ارائه خواهد شد. کرایه ماشین در هتل به مهمانانی که دارای گواهینامه بین المللی هستند این امکان را داده تا تجربه رانندگی در ترکیه را داشته باشند.
هتل شروود سوئیت ریزورت بدون شک یکی از محبوب ترین هتل های ورزشکاران خواهد بود. این هتل نه تنها باشگاهی مجهز دارد بلکه امکانات و تجهیزات تنیس روی میز، دارت و تنیس را در کنار کلاس های ایروبیک برای مهمانان ورزشکار و اهل فعالیت خود فراهم کرده است. اجرای موسیقی زنده، برنامه های استند آپ کمدی و برنامه های سرگرمی عصرانه از جمله تفریحاتی است که برای سرگرمی مهمانان هتل در نظر گرفته شده است. برای سالمندان و مهمانان توان یاب هتل خدمات ویژه ای مانند رمپ، سیستم راهنمای صوتی، روشویی پایین تر از روشویی های معمولی، سرویس بهداشتی فرنگی بلندتر از سرویس های استاندارد، سرویس های بهداشتی با دستگیره و طناب های اضطراری در سرویس حمام ها در نظر گرفته است. خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ از دیگر خدمات این هتل هستند.

فاصله هتل شروود سوئیت ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم لارا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کلوب ملی گلف: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آنتالیا: ۹.۸
فاصله تا پارک موضوعی سرزمین قهرمانان: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرانس: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیا: ۱۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است