search
menu

هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل سی لایف کمر ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سی لایف کمر ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya


هتل سی لایف کمر ریزورت یکی از هتل‌های مشهور و موردتوجه در میان مسافران منطقه آنتالیا است که در هنگام سفر به این منطقه علاقه‌مند به انتخاب محلی سرشار از سکوت و آرامش هستند، محلی که امکانات و خدمات خوبی ارائه بدهند. هتل سی لایف کمر ریزورت یکی از هتل‌های پنج ستاره ستاره در این منطقه است و تمامی نیازهای مسافران را تأمین می‌کند، بنابراین می‌توان گفت در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب این هتل برای اقامت یکی از اقدامات بسیار جالب به شمار می‌رود، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya در میان توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و اینکه برای سفرهای خانوادگی نیز جزو هتل‌های برتر به شمار می‌رود. بی‌شک با انتخاب این هتل برای اقامت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایشان را تجربه خواهند کرد.
نام قدیم این هتل رز رزیدنس بوده و ممکن است برخی از مسافران سال‌ها قبل به این منطقه سفرکرده باشند و این هتل را بدین نام بشناسند، بدین‌جهت توجه داشته باشید که در سال‌های اخیر با نام جدید سی لایف کمر در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. دسترسی به شهر کمر از این هتل آسان است و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به کوه و دریا مقابل چشمانت خواهد بود. با اقامت در این هتل به‌راحتی به شهر آنتالیا خواهید رفت و به جاذبه‌های دیدنی مانند آکواریوم آنتالیا و پارک آبی آکوالند و دلفین لند دسترسی آسانی خواهید داشت. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه آنتالیا است که با ۴۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل سی لایف کمر ریزورت آنتالیا


پرسنل این مجموعه بسیار مجرب بوده و با خوش‌رویی و دوستانه به استقبال مسافران می‌روند. همچنین پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که اگر سفرتان به منطقه آنتالیا باهدف بیزینس یا تفریح یا هر دو مورد باشد، با انتخاب هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل سی لایف ریزورت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها را برای مسافران خود رقم می‌زند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. امکانات مربوط به شستشو عبارت‌اند از خشک‌شویی و لباسشویی که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. همچنین برای مسافرانی که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر آنتالیا می‌شوند، با اقامت در این هتل می‌توانند کنفرانس و جلسات را در اتاق جلسه برگزار کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها اشاره کرد. استخر سرپوشیده در داخل و استخر روباز در محوطه هتل تعبیه‌شده‌اند و در کنار این استخر نیز پارک آبی وجود دارد و لحظات خوشی در انتظار شماست. همچنین در کنار استخر هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya بار تعبیه‌شده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کنند. برای بازی کودکان کلاب در نظر گرفته‌شده و انواع وسیله‌های بازی در این قسمت قرار داده‌شده است. در بخش اسپا می‌توانید از سونا و انواع ماساژها بهره‌مند شوید و اینکه در قسمت اسپای هتل حمام ترکی وجود دارد. در محوطه استخر هتل نیز پاراسل، کلوپ‌های شبانه، استخر کودکان، صندلی و چترهای آفتاب‌گیری و بیلیارد تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سی لایف کمر ریزورت شامل ۳۵۲ اتاق است که همه‌روزه به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. همه اتاق‌ها دارای طراحی مدرنی هستند و انواع وسایل شیک در داخل اتاق‌ها چیده‌اند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و اتاق توئین یا دوبل استاندارد. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده و با اقامت در این هتل آرامش و راحتی را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به شهر، استخر و محوطه اطراف دارند. در داخل اتاق‌های هتل Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya استعمال سیگار ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. در میان اتاق‌های این هتل اتاق‌های خانواده جزو پرطرفدارترین اتاق‌ها به شمار می‌روند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، حمام اختصاصی با وسایل مجهز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بالکن اشاره کرد.

رستوران هتل


این هتل بی‌نظیر شامل رستوران بوده و در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. بی‌شک از طعم غذاهای این هتل سیر نخواهید شد.

فاصله هتل سی لایف کمر ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کمپ کافتان: ۵۵۰ متر
فاصله تا پارک و باغ گیاه‌شناسی ساحلی: ۶۵۰ متر
فاصله تا ساحل کمر: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک یوروک: ۳ کیلومتر
فاصله تا پلاژ آی ایشیغی: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است