search
menu

هتل River Golf Belek Hotel-Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل River Golf Belek Hotel-Antalya
امکانات کلی هتل ریور گلف بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریور گلف بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل River Golf Belek Hotel-Antalya


هتل آپارتمان ۴ ستاره ریور گلف بلک در یک موقعیت و در کنار رودخانه Acısu واقع شده است. بلک شهری در سواحل مدیترانه جنوبی ترکیه است که به ‌خاطر سواحل، اسپاهای حرارتی و زمین‌های گلف معروف است. این ملک در سال ۲۰۱۰ ساخته شده و دارای چشم انداز رودخانه است. این هتل لوکس ۱۵۰ متر تا مرکز شهر بلک، ۱.۲ کیلومتر تا ساحل و ۲۴ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. این هتل آپارتمان همچنین خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. مصالح ساختمانی مورد استفاده برای پوشش‌های داخلی و سطوح ساختمان با دقت از محصولات طبیعی مرغوب انتخاب شده است. از جاهای دیدنی که می‌توانید هنگام اقامت در این هتل از آن‌ها دیدن کنید می‌توان به مینی گلف آنتالیا، پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها، باغ تولرانس و باغ وحش آنتالیا اشاره کرد. تئاتر آسپندوس یکی از مکان‌های باستانی باشکوهی است که می‌ توانید در نزدیکی بلک از آن دیدن کنید. رزرو بلیط اینترنتی هواپیما می‌تواند از طریق تورهای گردشگری انجام شود و سفر آسانی را برای شما به وجود آورد. با اقامت در هتل River Golf Belek Hotel-Antalya سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ریور گلف بلک آنتالیا


این هتل دارای امکاناتی از قبیل وای فای رایگان، تهویه مطبوع، شاتل فرودگاهی، نگهبانی ۲۴ ساعته، رستوران و دسترسی به باغی با استخر روباز است. همچنین یک پاسیو در هتل وجود دارد. از آپارتمان River Golf Belek Hotel-Antalya می‌توانید با قایق به سمت ساحل حرکت کنید. شاتل رایگان به ساحل بلک در این منطقه وجود دارد. هم خدمات کرایه دوچرخه و هم خدمات کرایه ماشین در دسترس است. بلک بهشت گلف بازان است، زیرا توسط زمین‌های گلف، جنگل‌های کاج و رودخانه احاطه شده است. برای افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل آپارتمان دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید یا در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. انواع ماساژ‌ها و حمام ترکی نیز در هتل وجود دارد. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. علاوه بر امکانات گفته شده خدماتی از قبیل لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل ریور گلف بلک به زبان‌های انگلیسی، آذربایجانی، فارسی، سوئدی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


فعالیت‌های ورزشی زیادی مانند میز تنیس، پارک آبی، دوچرخه سواری، گلف و پیاده روی در این منطقه وجود دارد. یک زمین بازی کودکان و یک تراس آفتابگیر در هتل ریور گلف بلک وجود دارد و میهمانان می‌توانند در نزدیکی آن به ماهیگیری بروند. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در باغ زیبای هتل قدم بزنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل River Golf Belek Hotel-Antalya دارای آپارتمان‌های دو خوابه است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و بالکن هستند. این آپارتمان‌ها دارای فضای نشیمن با مبلمان راحت، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ناهار خوری، آشپزخانه مجهز به یخچال، مایکروویو، تستر، اجاق گاز و وسایل آشپزی، وسایل اتو، ماشین لباسشویی، چای ساز یا قهوه ساز و پاسیو با منظره استخر هستند. در هر واحد، حمام مجهز به دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی است.

رستوران هتل


در رستوران هتل ریور گلف بلک با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. صبحانه به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود.

فاصله هتل ریور گلف بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا زمین گلف فالدو کورنلیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آسپندوس: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است