search
menu

هتل Rios Beach Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rios Beach Antalya
امکانات عمومی هتل ریوس بیچ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریوس بیچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rios Beach Antalya


هتل ریوس بیچ از هتل های ۴ ستاره در شهر آنتالیاست که با ارائه خدمات بی نظیر و امکانات متنوع اقامتی خاطره انگیز برای میهمانان خود رقم می زند. این هتل ساحلی در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه حدودا ۱۰ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل Rios Beach Antalya از میهمانان خود در محیطی آرام همراه با زیبایی های طبیعی از دریای مدیترانه استقبال می کند. در هنگام اقامت در هتل ریوس بیچ می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک این هتل برای دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر استفاده کنید، همچنین دسترسی به مراکز خرید و مرکز شهر نیز به سهولت انجام می گیرد. لازم به ذکر است هتل ریوس بیچ در فاصله ۱۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد و به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل ریوس بیچ آنتالیا


در بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و کارکنان هتل به زبان‌ های ترکی، روسی و انگلیسی تسلط دارند. در قسمت لابی هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز ارائه می شوند. خدمات مربوط به لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. برای مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل Rios Beach Antalya پارکینگ رایگان فراهم گردیده است. اگر برای کسب و کار عازم این شهر شده اید، بهتر است در جریان باشید که اتاق جلسه مجهزی در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه قابل استفاده است. براساس قوانین هتل ریوس بیچ آنتالیا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


علاوه بر نزدیکی به ساحل کمر، نزدیکی به اماکن دیدنی شهر آنتالیا و وجود سالن ماساژ، حمام ترکی، سونا نیز جزو امکانات تفریحی هتل به شمار می روند که برای رهایی از خستگی ها روزمره اقامت در این هتل زیبا به همه پیشنهاد می شود. علاوه بر اینها، در استخر روباز این هتل نیز می توانید همراه با کودکان خود شنا کنید و لحظات خوشی برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل از لحاظ نوع اتاق متنوع است که عبارتند از اتاق تک نفره با چشم‌انداز دریا، اتاق اکونومی دو نفره، اتاق استاندارد دو تخته، اتاق بزرگ دو نفره همراه با جکوزی و اتاق استاندارد سه تخته. تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی هستند و در واقع در محیطی تمیز و آرام لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.
هتل ریوس بیچ دارای ۱۲۰ اتاق است و آماده استقبال از ۲۹۰ مسافر را دارد. اتاق‌ ها دارای طراحی و دکوراسیون مدرنی بوده و برای راحتی مهمانان مجهز به امکانات رفاهی زیادی هستند، مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره‌ ای، اینترنت وای فای رایگان، مینی بار، کمدلباس و گاوصندوق هستند. امکانات دیگر ارائه شده در داخل اتاق ها نیز عبارتند از تختخواب‌ های استاندارد، تلویزیون اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و مینی بار. همچنین در داخل اتاق های هتل Rios Beach Antalya می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید و این حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.
از بالکن های اختصاصی اتاق ها می توانید چشم انداز بی نظیری را تماشا کنید. بنابراین اگر به دنبال مکانی مقرون به صرفه همراه با امکانات مناسب برای اقامت در شهر آنتالیا هستید، پیشنهاد ما رزرو هتل ریوس بیچ در هنگام خرید بلیط هواپیماست که مطمئنا انتخابی عالی برایتان خواهد بود. نظافت نیز در هتل Rios Beach Antalya در سطح بسیار عالی انجام می گیرد. پس می توان گفت، با اقامت در این هتل حال و هوای خاصی را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


این هتل شامل رستوران بین‌ المللی است و در آن انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین‌ المللی سرو می شود که با تماشای چشم انداز بی نظیری از دریای مدیترانه لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. در این رستوران ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ های تازه ارائه می‌ شود. در کنار استخر می توانید شام تازه میل کنید.

فاصله هتل ریوس بیچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی نظر: ۸۵۰ متر
فاصله تا پلاژ گوینوک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲۷.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند: ۲۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کلوب ساحلی پینارا: ۲۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است