search
menu

هتل Resort Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Resort Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Antalya
امکانات کلی هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل

درباره هتل Resort Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Antalya


هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا انتخابی جذاب برای گذراندن تعطیلاتی ایده‌آل است. این هتل ۵ ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. بلک از گردشگاه‌های معروف در حاشیه دریای مدیترانه است که با سواحل زیبا، آبگرم‌ها و زمین‌های گلف شناخته می‌شود. با اقامت در Resort Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa در عین برخورداری از امتیازات اقامت در بلک، دسترسی خوبی به جاذبه‌های آنتالیا خواهید داشت. کریستال تات بیچ گلف تنها سه دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت گزینه مناسبی برای سفرهای دو نفره است و تمام اسباب لازم برای یک سفر تفریحی تمام‌عیار را در خود دارد. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت روشی سریع و آسان برای خرید بلیط هواپیما است.

امکانات کلی هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا


در این هتل لوکس امکانات و امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. امکانات اساسی کریستال تات بیچ گلف شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل کاملا مسلط به اصول هتلداری هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود. هتل کریستال تات بیچ هیچ محدودیت سنی برای پذیرش کودکان ندارد و هزینه اقامت افراد بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. این هتل با ارائه خدمات نگهداری از کودکان و داشتن امکاناتی مثل زمین و وسایل بازی، گزینه مناسبی برای اقامت خانواده‌هایی است که همراه فرزند خردسال خود به سفر می‌روند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی بلک بازدید نمایید. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه از خدمات لاندری، اتو، خشک‌شویی و پرس شلوار برخوردار خواهید شد. از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به آسانسور، آرایشگاه، مینی‌مارکت، فکس، فتوکپی، امکانات برگزاری همایش، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی می‌توانید به راحتی به محل اقامتتان برسید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت بسیار روشن و دل‌باز هستند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌ استاندارد دوبل یا تویین، استاندارد دوبل (با منظره جانبی دریا)، اتاق خانواده (دو بزرگ‌سال و دو کودک)، اتاق خانواده (چهار بزرگ‌سال)، اتاق خانواده (سه بزرگ‌سال و یک کودک)، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد تریپل (با منظره جانبی دریا) و اتاق استاندارد دوبل (با تخت دوطبقه) است. تمامی واحدهای اقامتی دارای بالکن خصوصی و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، میز، صندلی، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است برای کودکان زیر ۲ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود. حداکثر تعداد تخت اضافی در اتاق‌ها بستگی به واحد انتخابی‌تان دارد.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در کریستال تات بیچ گلف ریزورت برخورداری از یک ساحل خصوصی تمام‌عیار است. با اقامت در این هتل می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید در ساحل قدم بزنید یا حمام آفتاب بگیرید. برای شنا می‌توانید استخر روباز یا سرپوشیده را امتحان کنید؛ هر دو استخر در تمام فصول باز هستند. با اقامت در این هتل گزینه‌های تفریحی متعددی پیش رویتان خواهد بود. تنیس، دارت، گلف، کارائوکه و بیلیارد از جمله سرگرمی‌هایی هستند که برای مهمانان تدارک دیده شده‌اند. اگر اهل هیجان هستید، تفریحات آبی، پارک آبی یا موج سواری را امتحان کنید. امکانات تندرستی کریستال بیچ گلف شامل مرکز اسپا، سونا، انواع ماساژ، باشگاه ورزشی و یوگا است.

رستوران هتل


با انتخاب کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا از رفتن به رستوران‌های خارج هتل بی‌نیاز خواهید شد. این هتل دارای ۴ رستوران باکیفیت است؛ در هرکدام از رستوران‌ها یکی از غذاهای ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و دریایی سرو می‌شوند. صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.
فاصله هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک
فاصله تا ساحل کادریه: ۲۰۰ متر
فاصله تا زمین گلف آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف ملی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف کایا ایگلز: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا تم پارک لند آو لجندز: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است