search
menu

هتل Pine House Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pine House Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل پاین هاوس کمر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاین هاوس کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Pine House Hotel Kemer Antalya


هتل چهار ستاره پاین هاوس یکی از هتل‌های کمر آنتالیا است که امکانات لازم برای بهره بردن از ساحل و همچنین شنا و تفریحات آبی لازم را دارد. این هتل علاوه‌بر داشتن استخر و نزدیک بودن به ساحل، دارای امکانات تفریحی متعددی است که می‌توانید با اقامت در آن سفر به یادماندنی را تجربه کنید. هتل علاوه بر داشتن امکانات متنوع، دارای رستوران بسیار شیک نیز است. بهتر است بدانید از نظر مکانی نیز هتل در یک مکان بسیار خوب و ایده‌آل قرار گرفته‌است و وجود ساحل از یک سو، و از سوی دیگر وجود درختان کاج بسیار زیاد در اطراف این هتل سبب شده‌است تا این هتل به یک مکان بسیار مناسب و دنج برای اقامت شما تبدیل شود. با رفتن به شهر آنتالیا نیز می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، مراکز خرید و موزه‌ها بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل پاین هاوس کمر آنتالیا


هتل برای شما امکاناتی در نظر گرفته‌است که با دیدن این امکانات متنوع بی‌تردید گزینه اول شما برای اقامت در شهر کمر خواهد بود. وجود تراس و صندلی‌های چیده شده در محوطه اطراف هتل فضای بسیار مناسبی را به وجود آورده‌است تا حتی در شرایط کرونایی بتوانید به راحتی در فضای باز هتل بنشینید و از محوطه زیبای آن لذت ببرید. فعالیت‌های تفریحی مختلفی مانند: ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، پارک آبی، کتابخانه، دارت، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و زمین بازی برای کودکان از فعالیت‌ها و تفریحاتی هستند که در هتل برای مسافران تعبیه شده‌اند. اینترنت در تمام بخش‌های هتل بصورت رایگان به شما ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید. پارکینگ رایگان نیز از سایر مواردی است که هتل برای مسافران در نظر گرفته‌است. انبار چمدان‌های هتل می‌تواند وسایل و بارهای شما را تا روز خروج از هتل برای شما نگه دارد. تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد تا برای بدست آوردن پول رایج این کشور نیازی به پیدا کردن صرافی در خارج از هتل نداشته‌باشید.
زمین بازی، شبکه تلویزیونی مخصوص و بازی‌های خاص برای کودکان در این هتل وجود دارد تا خانواده‌ها با خاطری راحت کودکانشان را سرگرم کنند. تمیزی و اتوی لباس‌هایتان را نیز می‌توانید به بخش خشکشویی و لاندری هتل بسپارید و در ازای خدمتی که به شما ارائه می‌شود لازم است تا هزینه آن را پرداخت کنید. خدمات شاتل فرودگاهی نیز به مسافرانیکه با خرید آنلاین بلیط هواپیما به کمر سفر کرده‌اند ارائه می‌شود تا بتوانند به راحتی بین هتل و فرودگاه تردد کنند. امکان اجاره خودرو از طریق هتل برای مسافران فراهم است. آسانسور در ساختمان هتل وجود دارد و علاوه بر این امکانات لازم برای اقامت معلولان در هتل تعبیه شده‌است. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و زبان‌هایی که کارکنان به آن تسلط دارند شامل: ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند. استخر روباز چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان در هتل Pine House Hotel Kemer وجود دارد. ماساژ، اسپا، بدنسازی و خدمات مختلف آرایشی و بهداشتی نیز برای مسافران ارائه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌های هتل بسیار شیک و تمیز هستند. اتاق‌ها دارای تلویزیون هستند که قابلیت اتصال به شبکه کودک را نیز دارد. اینترنت در واحدهای اقامتی نیز قابل دسترسی است. تهویه مطبوع در واحدها بخوبی اجرا شده‌است. کف اتاق‌ها کف پوش است و پنجره‌ها دارای پرده‌های هم رنگ با این کف پوش‌ها هستند. انواع اتاق‌های هتل Pine House Hotel Kemer شامل:
• اتاق استاندارد دابل با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق با چشم انداز دریا و شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق دابل با چشم انداز دریا شامل یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای خوشمزه که از مواد اولیه تازه و سالم تهیه شده‌اند را می‌توانید در آن پیدا کنید.

فاصله هتل پاین هاوس کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جام یوا: ۳۰۰ متر
فاصله تا شهر تاریخی فازلیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل فازلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مون لایت: ۵ کیلومتر
فاصله تا مارینا کمر: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است