search
menu

هتل Miracle Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miracle Resort Antalya
امکانات اتاق های هتل میراکل ریزورت آنتالیا
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل میراکل ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Miracle Resort Antalya


هتل میراکل ریزورت از هتل های رده بالای آنتالیا در منطقه لارا است. این هتل نه تنها روبروی دریا قرار دارد بلکه خودش هم دارای چندین استخر است. میراکل آنتالیا ساحل خصوصی هم دارد و مهمانان این هتل می توانند بدون هیاهوی سایر گردشگران در ساحل آرام هتل قدم زده، استراحت کنند و یا به انجام بازی ها و تفریحات ساحلی مشغول شوند. حمام ترکی و سونا از جمله خدمات و امکانات موجود در هتل میراکل هستند. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را در هتل میراکل رزرو کرده باشند به اینترنت رایگان در همه بخش های هتل دسترسی خواهند داشت.

امکانات اتاق های هتل میراکل ریزورت آنتالیا


کف همه اتاق های هتل Miracle Resort Antalya موکت شده و همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. برای اینکه حوصله مهمانان داخل اتاق ها سر نرود در همه اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. سرویس حمام داخل اتاق ها دارای وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. بیشتر واحد های اقامتی این هتل دارای بالکن و چشم اندازی رو به دریا هستند. خدمات روم سرویس به همه اتاق ها ارائه می شود. اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار از جمله انواع اتاق‌ و سوییت های این هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل


هتل میراکل ریزورت آنتالیا چند رستوران دارد که رستوران اصلی آن به صورت بوفه غذاهای مختلفی را در سه وعده اصلی صبحانه ناهار و شام برای مهمانان سرو می کند. علاوه بر رستوران اصلی میراکل ۳ رستوران لاکارته دارد که غذاهای مکزیکی، ترکیه ای و غذاهای مخصوص دریایی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها می توانید به یکی از چهار بار موجود در هتل مراجعه کنید. اگر اهل فعالیت های ورزشی هستید حتماً شیفته اقامت در این هتل خواهید شد چون میراکل علاوه بر باشگاهی مجهز و کلاس های یوگا، ۴ زمین تنیس، ۲ زمین فوتبال و یک زمین بازی بسکتبال دارد.
می توان گفت میراکل همانند بهشتی برای مهمانان ورزشکار است. نگران خستگی بعد از فعالیت های ورزشی هم نباشید کافیست پس از ورزش سری به اتاق ماساژ هتل زده و با استفاده از خدمات این بخش خستگی یک ورزش حسابی را از تن به در کنید. کودکان نیز خدمات ویژه خود را در میراکل دریافت خواهند کرد. هتل میراکل ریزورت آنتالیا دو استخر مخصوص کودک با سرسره و زمین بازی برای کودکان تدارک دیده است‌. هتل ساحل خصوصی دارد و مهمانان می توانند در این ساحل از امکانات ورزش های آبی استفاده کنند. برای سالمندان و مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند نیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است به طور مثال سرویس های بهداشتی دارای دستگیره هستند و بخش های مختلف Miracle Resort Antalya رمپ ویژه ویلچر دارند. میراکل خدمات کانسیرج هم دارد و کارکنان این بخش خوشحال خواهند بود اگر بتوانند در امور رزرواسیون رستوران، تهیه بلیط و یا هماهنگی تور به مهمانان کمک کنند.
اگر با خرید بلیط هواپیما خارجی به آنتالیا سفر کرده اید اما دوست داشتید که ماشین شخصیتان هم همراهتان بود تا رانندگی در این شهر را تجربه کنید غم به دل خود راه ندهید می توانید از بخش کرایه خودرو هتل اتومبیل کرایه کرده به گشت و گذار در خیابان های اطراف مشغول شوید. کارکنان هتل به چندین زبان خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی و فرانسوی آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند.
برای برنامه‌ریزی سفری بهتر به آنتالیا ترکیه، مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را مطالعه کنید.

فاصله هتل میراکل ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم لارا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آنتالیا: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا اوت لت دیپو: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است