search
menu

هتل Meyde Boutique Suites Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Meyde Boutique Suites Antalya
امکانات هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا
خدمات هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا

درباره Meyde Boutique Suites Antalya


هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا یکی از هتل آپارتمان‌های جذاب شهر آنتالیا است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته و منظره زیبایی را از دریا و شهر آنتالیا در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. امکاناتی که در واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان به مسافران ارائه می‌شوند کامل و بی‌نقص هستند و از همین جهت می‌توانند احساس حضور در خانه را به مهمانان منتقل کنند. ساختمان و محیط داخلی هتل دارای طراحی لوکس و مدرن است که همین مسئله اقامت را برای مسافران دلپذیرتر و زیباتر می‌کند. شهر آنتالیا شهری با جاذبه‌های گوناگون است که بیشتر به دلیل سواحل جذاب و بی‌نظیری که دارد توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، اماکن تماشایی و جذاب فراوانی نیز در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر جذاب در هتل آپارتمان Meyde Boutique Suites Antalya اقامت داشته باشید و سفری زیبا و دوست داشتنی را با سکونت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا


از آن جایی که این هتل آپارتمان در نزدیکی دریا قرار گرفته است، مهمانان این هتل می‌توانند به راحتی به سواحل جذاب آنتالیا دسترسی داشته باشند و ضمن گشت و گذار و قدم زدن در آن ها، از تفریحات موجود در این سواحل نیز بهره‌مند شوند. تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا دارای آشپزخانه با امکانات رفاهی کامل هستند و بنابراین این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند تا در صورت تمایل آشپزی و پخت و پز را نیز در سفر تجربه کنند. یک استخر کوچک و دنج در محوطه هتل قرار دارد که در تمام فصول سال و برای تمام سنین قابل استفاده است. در اطراف این استخر صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت از آن‌ها بهره‌مند شوند. یک باغ بزرگ و سرسبز نیز در این هتل وجود دارد که محل مناسبی را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات موجود در هتل آپارتمان Meyde Boutique Suites Antalya می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های بدون آلرژی، مبلمان در فضای باز و… اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا


پرسنل هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا متعهد و کارآمد هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر آنتالیا وارد شوید از شما استقبال می‌کند. در این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات برای رفت و آمد به فرودگاه و هتل استفاده کنید. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مهمانان در طول اقامت نگهداری می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگیسی و روسی نیز مسلط هستند و این مسئله برقراری ارتباط بین مهمانان و کارکنان را راحت‌تر می‌کند. هتل آپارتمان Meyde Boutique Suites Antalya مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا شامل آپارتمان‌های اختصاصی و مجزایی هستند که تمامی امکانات لازم برای یک سکونت راحت و دلپذیر را به مسافران ارائه می‌دهند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به سوئیت اجرایی، سوئیت لوکس، آپارتمان دوخوابه، استودیو زیرزمین و وسوئیت اقتصادی در زیر زمین اشاره کرد. امکانات رفاهی متنوعی در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند که بخشی از آن‌ها شامل یخچال، ماکروویو، اجاق گاز، کتری برقی، صندلی مخصوص کودک، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان مید بوتیک سوئیتز آنتالیا


فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است