search
menu

هتل Metur Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Metur Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل متور آنتالیا
امکانات تفریحی و سرگرمی متور هتل آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل متور آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Metur Hotel Antalya


هتل متور آنتالیا با محیطی دل‌چسب و دوست‌داشتنی میزبان شما در شهر زیبای آنتالیا است. ترکیه به علت آب و هوای مطلوب و وجود فروشگاه‌های خاص و با کیفیت خود سالیانه مقدار زیادی توریست را جذب خود می‌کند اما شهرهایی مانند آنتالیا، استانبول و ازمیر به علت جاذبه‌های گردشگری متنوع نقش به سزایی را در صنعت گردشگری ترکیه ایفا می‌کنند. هتل متور که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد با امکانات رفاهی کامل و فضایی بسیار گرم و دل‌نشین یکی از هتل‌های اقتصادی این شهر به شمار می‌رود. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر توریستی هتل Metur Hotel Antalya را برای اقامت خود برگزینید. هتل متور آنتالیا با قرارگیری در مرکز شهر دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری دیگر دارد و تنها با طی کردن کمی مسافت به مکان تفریحی دیگری می‌رسید و می‌توانید سفر خود را هیجان‌انگیزتر کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هتل متور آنتالیا ۳۵ اتاق دارد که همه آن‌ها به بالکن مجهز شده‌اند. این فضا می‌تواند خوردن یک نوشیدنی داغ را در فصل سرد یا چشیدن یک موهیتوی خنک را در فصل تابستان در حالی که به چراغ‌های شهر و رفت و آمد ماشین‌ها چشم دوخته‌اید؛ برایتان لذت‌بخش‌تر کند. این ویژگی در اکثر هتل‌ها فقط در بعضی از اتاق‌ها وجود دارد اما در هتل متور آنتالیا در هر ۳۵ اتاق فضای دل‌پذیر بالکن را داریم. لازم به ذکر است در این اتاق‌ها آب‌گرم ۲۴ ساعته برای رفاه حال مسافران عزیز در دسترس است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی امکانات هتل متور و اتاق‌های آن و همچنین فاصله هتل متور آنتالیا تا دیدنی‌های دیگر شهر بپردازیم.

امکانات و خدمات عمومی هتل متور آنتالیا


در دنیای امروز؛ اینترنت امری جدایی ناپذیر از ما بوده و جزو نیازهای اولیه به شمار می‌رود. با سفر به هتل Metur Hotel Antalya دیگر دردسر خرید اینترنت یا قطعی آن را ندارید چون در همه طبقات و فضای این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان ارائه شده توسط هتل استفاده کنید. علاوه بر این؛ هتل متور آنتالیا از پارکینگ اختصاصی اتومبیل برخوردار است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آن بهره‌مند شوید. اگر به صبحانه‌های معروف ترکی نیز علاقه دارید باید بگوییم که یکی دیگر از خدمات رایگان این هتل سرو صبحانه در ساعات ۸ الی ۱۰ صبح است.

امکانات تفریحی و سرگرمی متور هتل آنتالیا


اگر فکر کردید هتل متور تنها برای اقامت بوده و هیچ‌گونه تفریح دیگری ندارد لازم است همین حالا فکرتان را عوض کنید! زیرا این هتل امکانات تفریحی زیادی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از موارد سرگرم‌کننده این هتل می‌توان به وجود میز بیلیارد، کلاب کودکان، تنیس روی میز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، مرکز سلامتی و اسپا، استخر سرپوشیده و باز، گلف، بولینگ و کلاب شبانه اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با اقامت در هتل متور خوابی راحت و سفری پر از آرامش و لذت را تجربه می‌کنید. اتاق‌های هتل متور با امنیت بالا، تخت‌هایی نرم، نظافت روزانه و تهیه مطبوع هوا نقطه قوت این هتل هستند. در هنگام مراجعه به بخش رزرو اتاق می‌توانید تعداد تخت را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. راجع به هزینه‌های این هتل باید بگوییم که هتل Metur Hotel Antalya با امکانات عالی یکی از هتل‌های اقتصادی شهر آنتالیا به شمار می‌رود. پس همین حالا برای سفر به این شهر زیبا با جستجوی ارزانترین بلیط هواپیما سفری مطلوب و مقرون به‌صرفه برای خود رقم بزنید. از امکانات اتاق‌های هتل متور آنتالیا می‌توان به وجود تلویزیون‌های بزرگ نصب شده بر دیوار اشاره کرد که ۳۵ کانال را به ۷ زبان زنده دنیا پخش می‌کند. در بدو ورود مهمان‌ها سرویس چای و میوه روی میزها قرار داده می‌شود. ناگفته نماند اتاق‌های هتل به صندلی کار، آیینه و شلف برای آویز مجهز هستند.

فاصله هتل متور آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر شهرداری متروپولیتن: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آتاتورک: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار آنتالیا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مناره شکسته: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۱۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است