search
menu

هتل Maya World Side Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maya World Side Antalya
امکانات کل هتل مایا ورلد سیده آنتالیا
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مایا ورلد سیده آنتالیا از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maya World Side Antalya


مایا ورلد سیده انتخابی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی هیجان‌انگیز است. گردشگاه ساحلی سیده در ۷۸ کیلومتری آنتالیا واقع شده و از شهرهای بندری باستانی ترکیه به شمار می‌رود. عمده شهرت سیده، مرهون سواحل طولانی و ویرانه‌های یونانی-رومی است. جاذبه‌های تاریخی فراوانی در این شهر قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. Maya World Side با نزدیکی به جاهای دیدنی سیده یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامت به شمار می‌رود. ساحل سورگون در ۱٫۵ کیلومتری این هتل قرار دارد. مایا ورلد سیده با فراهم کردن امکانات تفریحی متنوع، مناسب‌ترین انتخاب برای یک سفر تفریحی تمام‌عیار است. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات کل هتل مایا ورلد سیده آنتالیا


هتل مایا ورلد بهترین هتل سیده است. در هتل مایا ورلد سیده، امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدمات صرافی، کانسیرج و کمد به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. مایا ورلد سیده پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۲ سال تمام‌بها محسوب می‌شود. این هتل با ارائه خدماتی نظیر نگهداری از کودک، گزینه خوبی برای خانواده‌هایی است که به همراه فرزند خردسال خود به سفر می‌روند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های سیده بازدید نمایید. لازم به ذکر است خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو برخوردار شوید. از امکانات دیگر مایا ورلد می‌توان آسانسور، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. فرودگاه آنتالیا نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل است و ۵۸ کیلومتر با هتل Maya World Side Antalya فاصله دارد. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به هتل مایا ورلد ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل مایا ورلد سیده محیط جذاب و آرامی دارند. تمامی امکانات لازم برای یکی اقامت ایده‌آل داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق سینگل، اتاق تریپل، سوئیت، ویلا و اتاق خانواده است. تمام اتاق‌ها دارای بالکن هستند و منظره باغ از برخی از آن‌ها مشاهده می‌شود. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌‌تخت در تمام واحدهای اقامتی قرار گرفته است. از امکانات دیگر می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کمد لباس، حمام خصوصی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی اشاره کرد. توجه داشته باشید حداکثر تعداد تخت اضافی بستگی به واحد انتخابی‌تان دارد. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


طیف وسیعی از امکانات تفریحی در هتل مایا ورلد سیده به مهمانان ارائه می‌شود. ۲ استخر با تراس آفتاب‌گیر و استخر کودکان در باغ هتل مایا ورلد قرار دارند. برای سرگرمی کودکان عزیز زمین‌بازی و لوازم بازی مهیا شده است. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و گذراندن اوقات فراغت است. با اقامت در این هتل می‌توانید سرگرمی‌هایی نظیر تنیس، دارت و کارائوکه را امتحان کنید. اگر اهل هیجان هستید، به پارک آبی هتل Maya World Side Antalya سر بزنید. در باشگاه ورزشی هتل می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را دنبال کنید. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مرکز اسپا گزینه مناسبی برای رفع خستگی است. این مرکز دارای سونا و حمام است و خدمات ماساژ در آن ارائه می‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در مایا ورلد سیده می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. این هتل دارای ۳ رستوران درجه یک به نام‌های آنا، بالیک و تورک است. رستوران‌های آنا و بالیک برای وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار و شام آماده سرویس‌دهی به مهمانان عزیز است. انواع غذاهای ترکی در این رستوران‌ها سرو می‌شوند. انواع اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. البته رستوران‌های متعددی هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل مایا ورلد سیده آنتالیا از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از دریاچه تیترین: ۱ کیلومتر
فاصله از ساحل سورگون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله از شهر تاریخی سیده: ۳.۴ کیلومتر
فاصله از موزه سیده: ۳.۴ کیلومتر
فاصله از آمفی‌تئاتر سیده: ۳.۴ کیلومتر
فاصله از معبد آپولو و آتنا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله از آبشار ماناوگات: ۵٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است