search
menu

هتل Maya World Park Belek Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maya World Park Belek Antalya
امکانات کلی هتل مایا ورلد پارک
اتاق های هتل و امکانات آن
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مایا ورلد پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maya World Park Belek Antalya


هتل مایا ورلد پارک یکی از زیباترین هتل های ترکیه است که در شهر بلک قرار دارد. بلک یکی از شهرهای تفریحی ساحلی و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. شهر بلک در سواحل جنوب مدیترانه قرار دارد و به علت سواحل زیبا، چشمه های آب گرم و زمین های گلف خود مشهور شده است. مایا ورلد پارک گزینه ایده‌آلی برای گذراندن تعطیلات در شهر بلک است. مایا ورلد پارک در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۵ نوسازی شده است. این هتل ۴ ستاره دارای مساحتی در حدود ۱۲ هزار متر مربع است و دارای امکانات متنوعی است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به راحتی به بلک سفر کرده و از تمام جاذبه‌های آن دانلود کنید.

امکانات کلی هتل مایا ورلد پارک


هتل Maya World Park Belek Antalya دارای امکانات فراوان و بی‌نقصی است. از امکانات این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، استخر شنا، شاتل فرودگاه، اینترنت، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، پرینتر، دستگاه فتوکپی، آسانسور و غیره اشاره کرد. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل لاندری بهره‌مند شوید. در این هتل به ۴ زبان روسی، انگلیسی، ترکی و آلمانی صحبت می‌شود. یکی از ویژگی های مثبت این هتل، کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ای است. با خیال راحت می‌توانید روی کمک کارکنان این هتل حساب کنید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن


هتل مایا ورلد پارک دارای انواع اتاق های شیک و زیبا است و مهمانان می‌توانند بر اساس تعداد همسفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظر نمایند. از انواع اتاق های این هتل می‌توان به اتاق های استاندارد دوبل، سوپریور دوبل، استاندارد تریپل، سوپریور تریپل و اتاق خانواده اشاره کرد. سوئیت های هتل مایا ورلد پارک دارای بالکن اشاره کرد. در دکوراسیون اتاق ها از رنگ های روشن استفاده شده است. اتاق ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، رادیو، میز، صندلی، آباژور، حمام، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی اشاره کرد. سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


جذاب‌ترین ویژگی هتل مایا ورلد پارک، ساحل خصوصی آن است. با اقامت در این هتل می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید در ساحل قدم بزنید، حمام آفتاب بگیرید و یا تنی به آب بزنید. البته یک استخر شنا روباز نیز در داخل این مجموعه قرار دارد. ورود تمامی مهمانان در هر رده سنی به استخر رایگان است. ناگفته نماند استخر هتل فصلی است. در پارک آبی هتل می‌توانید هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی را تجربه کنید. مرکز اسپا و سونا از دیگر امکانات هتل مایا ورلد پارک است. باشگاه ورزشی مجهز مایا ورلد پارک یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن وقت است؛ لازم به ذکر است یک باشگاه دیگر به کودکان عزیز اختصاص داده شده است. در کنار بازدید از جاذبه های بلک و جاهای دیدنی آنتالیا، گشت و گذار در باغ زیبای هتل را فراموش نکنید. باغ و محوطه هتل مکان آرامی برای گفتگو و قدم زدن است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل مایا ورلد پارک روزتان را با صبحانه پر و پیمانی آغاز خواهید کرد. صبحانه در رستوران هتل و به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. برای دیگر وعده های غذایی هم می‌توانید به رستوران مراجعه کرده و از منوی متنوع رستوران، غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. تمامی غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط یک تیم حرفه‌ای تهیه می‌شوند. یک کافه دنج و خودمانی هم داخل هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن سرو می‌‌شود.

فاصله هتل مایا ورلد پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا لند آو لجندز تم پارک: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا زمین گلف کایا ایگلز: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف آنتالیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف ملی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف کاریا: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است