search
menu

هتل Maya World Imperial Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maya World Imperial Hotel Antalya
امکانات کلی هتل مایا ورد امپریال آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مایا ورد امپریال آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maya World Imperial Hotel Antalya


هتل ۴ ستاره مایا ورد امپریال آنتالیا در کمر واقع شده است و با راحتی و کیفیت خدمات خود فضایی گرم و صمیمی ارائه می‌دهد. این هتل ۲۵ کیلومتر با آنتالیا و ۱۲ کیلومتر با کمر فاصله دارد. هتل معماری مدرنی دارد که پشتش به کوه‌های توروس و چهره‌اش به آبی آرام دریای مدیترانه است. این مکان در یک منطقه ساحلی در حدود ۷ کیلومتری Goynuk قرار دارد. دهکده تعطیلات شامپیون، پارک ساحلی بلدیبی و دینو پارک از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. دلفین لند آنتالیا و باغ وحش آنتالیا نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که به هنگام سفر به این شهر زیبا می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید. با ۴۶ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از هتل به فرودگاه آنتالیا برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، می‌توانید با رزرو هتل Maya World Imperial Hotel Antalya اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید. کارکنان هتل در طول تعطیلات در خدمت شما هستند تا تمام انتظارات شما را برآورده کنند و یک تجربه عالی از تعطیلات را برای شما رقم بزنند.

امکانات کلی هتل مایا ورد امپریال آنتالیا


هتل مایا ورد امپریال کمر برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و آسانسور را ارائه می‌دهد. همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. دسترسی به اینترنت بی سیم با پرداخت هزینه در همه قسمت‌های هتل امکان‌پذیر است. هتل دارای ۲ استخر روباز به همراه یک استخر سرپوشیده در محل است. علاوه بر استخر کودکان، امکانات تفریحی دیگر شامل سرسره آبی و سونا است. میهمانان می‌توانند در اسپا با خدمات کامل، از درمان‌های دلپذیر لذت ببرند. خدمات شامل ماساژ، آبگرم مجهز به حمام و حمام ترکی است. برای کودکان دلبند شما یک باشگاه کودکان نیز در نظر گرفته شده است. برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است.هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن بگذرانید. نظافت هر روز در هتل Maya World Imperial Hotel Antalya انجام می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند کالسکه ارائه می‌شود. خدماتی مانند خشکشویی و لباسشویی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. فرصت‌های متعددی برای تنیس روی میز و دارت در این منطقه وجود دارد. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. تمیزی و پاکیزگی هتل، قیمت مناسب و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در کمر به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل مایا ورد امپریال آنتالیا دارای اتاق‌های استاندارد رو به دریا و اتاق‌های استاندارد رو به کوه است. این هتل به میهمانان خود این امکان را می‌دهد که اتاق‌های خود را مطابق با خواسته‌های خود انتخاب کنند. همه ۹۰ اتاق دارای WiFi، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. سرویس اتاق و آب معدنی رایگان از دیگر امکاناتی است که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. در هر اتاق از منظره دریا لذت خواهید برد. برای راحتی بیشتر، یک دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای رایگان همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح در هتل Maya World Imperial Hotel Antalya دسترس است. در کافی شاپ و بار کنار استخر می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. علاوه بر وعده‌های غذایی اصلی، می‌توانید میان وعده‌های کوچکی را در طول روز در بار استخر میل کنید.

فاصله هتل مایا ورد امپریال آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا دره گوینوک: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است