search
menu

هتل Maxx Royal Kemer Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maxx Royal Kemer Resort
امکانات عمومی هتل مکس رویال ریزورت کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مکس رویال ریزورت کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maxx Royal Kemer Resort


هتل مکس رویال ریزورت در منطقه کمر آنتالیا در ترکیه واقع شده است. کمر یکی از مناطق بسیار تماشایی در آنتالیاست و به دلیل دارا بودن سواحل زیبا و آرام برای هر گردشگر و توریستی جذابیت دارد، همین امر سبب گشته تا سالانه میلیون ها نفر مسافر با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه شوند. این هتل ۵ ستاره به برخی از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است، این جاذبه ها عبارتند از پارک مون لایت، منطقه مارینا کمر و شهر عتیقه فاسلیس. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز باید ۴۲ کیلومتر طی کنید که توسط شاتل فرودگاهی همراه با هزینه انجام می گیرد. از امکانات مشهور هتل Maxx Royal Kemer Resort می توان به ۳ استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، شاتل فرودکاهی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مکس رویال ریزورت کمر آنتالیا


در تمامی نقاط هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. پارکینگ رایگان نیز به مسافرانی تعلق می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. در بخش لابی این هتل می توانید به صرافی سر بزنید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. علاوه بر موارد گفته شده در لابی هتل می توانید به بخش پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، میز تور و بلیط دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید به بخش خدمات نظافت سر بزنید و با پرداخت هزینه جداگانه از این خدمات استفاده کنید. اگر برای کار و تجارت عازم این منطقه از ترکیه می شوید و برای اقامتتان هتل Maxx Royal Kemer Resort را انتخاب می کنید، بهتر است در جریان باشید که اینجا مجهز به مرکز بیزینس بوده و انواع امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها در این هتل دایر هستند. در لابی هتل می توانید اتومبیل کرایه کنید و در میان جاذبه های شهر به گردش بپردازید. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، اوکراینی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل زیبا ۳ استخر دایر گردیده است؛ یک مورد استخر روباز و دیگری سرپوشیده، همچنین استخر دیگری مخصوص کودکان وجود دارد. استخر سرپوشیده در طی سال دایر است اما استخر روباز به صورت فصلی فعالیت دارد. همچنین این هتل زیبا شامل ساحل اختصاصی، پارک آبی و محل بازی برای کودکان، سالن بدنسازی، کلاس های یوگا، امکانات مربوط به اسپا، سرسره آبی، حمام ترکی، جکوزی داغ، انواع ماساژ، مرکز سلامت و سونا است. مطمئن باشید از امکانات تفریحی این هتل سیر نخواهید شد و لحظات به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد. در بخش ساحل اختصاصی هتل Maxx Royal Kemer Resort می توانید به زمین تنیس نیز دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات سرگرم کننده نیز می توان به کلوب شبانه و اتاق بازی، موج سواری، قایق سواری، بیلیارد، زمین بازی کودکان، دارت و غواصی اشاره کرد. برای آن دسته از مسافرانی که کودک خردسال به همراه خود دارند، محلی برای نگهداری این کودکان در هتل مکس رویال ریزورت در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل همه روزه نظافت می شوند. در هر اتاق این هتل سیستم تهویه مطبوع کننده هوا قرار داده شده است. همچنین همه اتاق ها شامل بالکن و جکوزی داغ هستند. از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل Maxx Royal Kemer Resort می توان به کتری برقی، فضای نشیمن، قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق دسترسی داشت. همچنین در داخل اتاق ها اسپای اختصاصی همراه با حمام اختصاصی دایر گردیده و شامل امکاناتی نظیر دوش، وان، لوازم بهداشتی، سشوار است.

رستوران هتل


هتل مکس رویال ریزورت کمر شامل رستورانی به نام آزور کورت است که انواع غذاهای بین المللی به صورت منویی و بوفه ای ارائه می کند. در بخش شکلات نیز می توانید از شکلات های بسیار خوشمزه و دست ساز نوش جان کنید. همچنین در بخش رستوران می توانید انواع دسرها و کیک ها را سفارش دهید و مطمئنا از طعمشان لذت خواهید برد.

فاصله هتل مکس رویال ریزورت کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک یوروک: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی الیمپوس: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است