search
menu

هتل Lara Dinc Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lara Dinc Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل لارا دینچ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لارا دینچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lara Dinc Hotel Antalya


هتل سه ستاره لارا دینچ در فاصله ۳۰۰ متری از ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای ۷ طبقه و ۵۲ اتاق است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۷ کیلومتری از این هتل قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی دارد و همچنین رفتن به مرکز شهر با ۲۰ دقیقه رانندگی امکانپذیر است. همان گونه که اشاره شد، هتل لارا دینچ در منطقه زیبا و توریستی ساحلی لارا واقع شده است و به عنوان مکانی برای استراحت و رفع خستگی بسیار مناسب است. از هتل Lara Dinc Antalya دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر خواهید داشت که برخی از آنها عبارتند از پلاژ لارا و پارک آبی ددمان. در هتل لارا دینچ آنتالیا علاوه بر ترانسفر فرودگاهی امکان کرایه اتومبیل برای گشت و گذار در سطح شهر فراهم گردیده است و این هتل ساحلی برایتان اقامتی مقرون به‌ صرفه فراهم می سازد. در فضای بیرونی هتل باغ زیبایی وجود دارد که منظره بی نظیر آن روحتان را نوازش خواهد کرد.

امکانات عمومی هتل لارا دینچ آنتالیا


خدمات ارائه شده در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته است و اینترنت رایگان وای فای در تمامی محوطه هتل قابل استفاده است. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات بلیط و تور و تبدیل ارز انجام می گیرند. پرسنل هتل Lara Dinc Antalya در تلاش برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان هستند و همگی به زبان های انگلیسی، آلمانی، رومانی، روسی و ترکی صحبت می کنند. پارکینگ هتل برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می کنند به صورت رایگان دایر است. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. امکانات رفاهی مناسب برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل لارا دینچ خدمات بی نظیری ارائه می شود که یکی از این امکانات عبارتند از یک استخر روباز همراه با صندلی ها و چترهای آفتاب گیری. این استخر برای تمامی سنین مناسب بوده و زمین بازی مخصوصی نیز برای کودکان در محوطه باز هتل Lara Dinc Hotel Antalya دایر گردیده است. همچنین برای مسافران این هتل حمام ترکی و سونا نیز وجود دارد، مطمئنا از اقامت خود نهایت لذت را خواهید برد، بنابراین با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اين هتل دارای ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس است که در محیط دوستانه هتل لارا دینچ اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق سینگل. اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و دارای سیستم تهویه کننده هوا، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، میزکار، روم سرویس و بالکن هستند. حمام های موجود در داخل اتاق های هتل Lara Dinc Antalya نیز دارای دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار هستند. در صورت نیاز به ظرفیت اضافی در داخل اتاق ها می توانید از تختخواب تاشو با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوید.

رستوران هتل


رستوران این هتل وعده های غذایی را به صورت منویی و بوفه ای سرو می کند. غذاهای ارائه شده در این رستوران محلی و بین المللی هستند که میهمانان می توانند در داخل رستوران یا در فضای باز کنار استخر میل کنند. کافه‌ های موجود در این هتل نیز در لابی قرار دارند و انواع نوشیدنی‌ های متنوع سرو می کنند. همچنین کافه دیگری در کنار استخر هتل Lara Dinc Antalya دایر است که انواع نوشیدنی‌ محلی و غیرالکلی سرو می‌ کند.

فاصله هتل لارا دینچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ لارا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی آنتالیا: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دریای هادریانوس: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دلفین لند: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است