search
menu

هتل Korient Mira Hotel Kemer Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Korient Mira Hotel Kemer Antalya
امکانات کلی هتل کورینت میرا کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورینت میرا کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Korient Mira Hotel Kemer Antalya


هتل ۳ ستاره کورینت میرا کمر واقع در کمر، در ۱.۵ کیلومتری ساحل Ayisigi قرار گرفته است. کمر یک استراحتگاه ساحلی در سواحل مدیترانه ترکیه است که به‌خاطر سواحل سنگ‌ریزه‌ای و اسکله بزرگش معروف است. این شهر توسط جنگل‌های کاج پارک ملی Olympos Beydağları، جایی که تله‌کابین‌ها تا بالای کوه Tahtalı حرکت می‌کنند، احاطه شده است. پارک مهتاب در ۲.۲ کیلومتری هتل، در حالی که کمر مارینا در ۲.۳ کیلومتری هتل قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا از جمله آکواریوم آنتالیا و دلفین لند آنتالیا نیز دیدن کنید. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که تا هتل ۴۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل Korient Mira Hotel Kemer خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر کمر ترکیه، هتل کورینت میرا کمر با قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی مناسب پذیرای میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل کورینت میرا کمر آنتالیا


این هتل زیبا دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، یک سالن مشترک و یک باغ است. این اقامتگاه همچنین دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. زمین بازی کودکان نیز برای سرگرمی بچه‌ها وجود دارد. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل کورینت میرا کمر تحویل دهید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان‌های روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و به خوبی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. رزرواسیون آنلاین، موقعیت مکانی خوب و تمیزی هتل از دلایل انتخاب هتل Korient Mira Hotel Kemer برای اقامت در کمر است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله تنیس و بیلیارد برای میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌توانند در زمین بازی مشغول شوند. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در استخر روباز شنا کنید. در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید یا با رفتن به مرکز اسپا استراحتی به بدن خود بدهید. حمام ترکی، ماساژهای مختلف و جکوزی از دیگر خدماتی است که در هتل Korient Mira Hotel Kemer ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کورینت میرا کمر دارای اتاق‌های دبل با یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره است. این اقامتگاه دارای ۵۴ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است که همگی مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم رایگان و تلفن هستند. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای یخچال و مایکروویو برای پذیرایی شخصی و همچنین سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی در حمام هستند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق‌های هتل Korient Mira Hotel Kemer استفاده کنید. سرویس اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هر روز صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود. انواع غذاهای لذیذ را می‌توانید در رستوران هتل کورینت میرا کمر میل کنید. میهمانان می‌توانند از غذاهای گرجی در Zakhodi، Genatsvale که ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد لذت ببرند. همچنین در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. بوفه کودک و عصرانه نیز در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل کورینت میرا کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ عمومی کمر: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل باشگاه مد کمر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه فازلیس: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا تاهتلی ۲۳۶۵: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است