search
menu

هتل Kivrak Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Kivrak Hotel Antalya
امکانات هتل کیوراک آنتالیا
خدمات هتل کیوراک آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل کیوراک آنتالیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کیوراک آنتالیا

درباره Kivrak Hotel Antalya


هتل کیوراک آنتالیا یک هتل ۳ ستاره و میان رده است که در شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و از همین جهت با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های شهر آنتالیا دسترسی اشته باشید. محیط امن، آرام و خانوادگی که این هتل برای مهمانان فراهم می‌کند سبب شده است که مسافران بتوانند با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه در مرکز شهر آنتالیا اقامت داشته باشند. خدماتی و امکانات رفاهی موجود در هتل نسبت به یک هتل میان رده بسیار خوب و عالی هستند و در مجموع محیطی شاد و آرام را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. کافه ها، رستوران‌ها و بازار‌های متنوعی در اطراف هتل وجود دارند و مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده، تنها در همان اطراف هتل به گشت و گذار و خرید بپردازند و از لحظات سفر خود لذت ببرند. علاوه بر آن هتل به ساحل دریای مدیترانه نیز نزدیک است و مهمانان می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه به این سواحل دسترسی داشته باشند و قدم زدن و تفریح در آن‌ها را تجربه کنند.
اماکن معروف دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای آنتالیا در Kivrak Hotel Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل کیوراک آنتالیا


امکاناتی که در هتل کیوراک آنتالیا وجود دارند متنوع هستند و مسافران می‌توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوشی را در این هتل برای خود فراهم کنند. هتل دارای یک رستوران بسیار تمیز و زیبا است که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را در آن امتحان کنید. صبحانه نیز در همین رستوران سرو می‌شود و تنوع مواد غذایی موجود در وعده صبحانه برای مهمانان جذاب خواهد بود. از محبوب‌ترین امکانات موجود در این هتل می‌توان به حمام ترکی اشاره کرد که مهمانان از آن استقبال زیادی می‌کنند و در ایجاد احساس آرامش در مسافران تاثیر فراوانی دارد. علاوه بر آن در هتل امکانات سونا نیز وجود دارد و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از آن استفاده کننده. Kivrak Hotel Antalya دارای امکانات ویژه معلولین است و به همین دلیل افرادی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مسافران فراهم می‌کند.

خدمات هتل کیوراک آنتالیا


مهمانانی که قبلا در هتل کیوراک آنتالیا اقامت داشته‌اند از رفتار صمیمانه و محترمانه این هتل به خوبی تعریف می‌کنند و اقامت در هتل را به دیگر گردشگران شهر آنتالیا نیز توصیه می‌کنند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط بین پرسنل و مهمانان را آسان‌تر می‌کند. در این هتل یک سالن آرامش و اسپا وجود دارد که انواع خدمات ماساژ‌های تخصصی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای لذت بخش‌تر کردن اقامت خود در هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. روم سرویس این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات موجود در Kivrak Hotel Antalya می‌توان به تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، نگهبانی ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل کیوراک آنتالیا


واحدهای اقامتی موجود در Kivrak Hotel Antalya شامل اتاق استاندارد دونفره، اتاق استاندارد سه نفره و اتاق یک نفره بزرگ هستند. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند متنوع هستند و در مجموع محیطی آرام و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات موجود در این واحدها می‌توان به حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع، میز مطالعه و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کیوراک آنتالیا


فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است