search
menu

هتل Kemer Manastir Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kemer Manastır Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل کمر ماناستیر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمر ماناتستیر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kemer Manastır Hotel Antalya


هتل کمر ماناستیر از جمله هتل‌های سه ستاره کمر است که نسبت به سطح و رتبه‌اش امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کند. این هتل در شهر ساحلی کمر قرار دارد و بیشتر گردشگران برای تفریح و دیدن ساحل و دریای این شهر به این منطقه سفر می‌کنند. شما می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: آکواریوم آنتالیا، شهر قدیمی آنتالیا، باغ وحش آنتالیا و پارک‌های آبی آنتالیا دیدن فرمایید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. شما می‌توانید در این متن از امکانات موجود در هتل Kemer Manastır Hotel مطلع شوید و آگاهانه‌تر هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کنید.

امکانات عمومی هتل کمر ماناستیر آنتالیا


هتل بسیار خوب و مجهز Kemer Manastır Hotel امکانات بی‌شماری دارد که می‌توانید در این بخش از تمام آن‌ها مطلع شوید. هتل دارای یک فضای باز است که دارای صندلی است و مسافران می‌توانند از این فضای بسیار زیبا برای استراحت و همنشینی با همسفرشان استفاده کنند. هتل با توجه به اینکه در یک منطقه ساحلی است، دارای ساحل اختصاصی نیز هست و برای مسافرانیکه ساحل و دریا دلیل اصلی سفرشان به کمر است، این هتل یک انتخاب بسیار مناسب است.
هتل برای تفریح و سرگرمی مسافران برنامه‌های ویژ‌ه‌ای در نظر دارد که تمام آن‌ها را در این بخش می‌توانید مطالعه کنید. موسیقی زنده در این هتل اجرا می‌شود که می‌تواند حال و هوای خاصی را به فضای ساحلی هتل ببخشد.تورهای دوچرخه سواری نیز در این هتل برگزار می‌شود. هاکی، اسکواش، دارت، تنیس روی میز، بولینگ و ... ورزش‌هایی هستند که امکاناتی برای انجام این فعالیت‌ها در هتل وجود دارد. اینترنت رایگان پرسرعت در تمام بخش‌های هتل قابل دسترسی است. اگر با خودرو شخصی خودتان به شهر کمر سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگی که در نزدیکی هتل برای مسافران این هتل اختصاص دارد برای پارک خودرویتان استفاده کنید. تبدیل ارز نیز در هتل امکان پذیر است و در صورت داشتن پولی بجز پول رایج کشور ترکیه، به راحتی می‌توانید پول خود را تبدیل کنید. پذیرش هتل مانند بسیاری از هتل‌های دیگر بصورت ۲۴ ساعته است و زبان‌هایی که کارکنان هتل به آن تسلط دارند شامل: آلمانی، انگلیسی، اندونزیایی، روسی و ترکی هستند.
صندوق امانت نیز از جمله امکانات موجود در هتل است. خدمات بهداشتی نیز در هتل وجود دارد و از آن جمله می‌توان به وجود لاندری، خشکشویی و اتو اشاره کرد که با گرفتن هزینه‌ای مجزا می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. امکان برگزاری جلسات کاری نیز در این هتل وجود دارد و اگر برای برقراری جلسات و همایش‌ها به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید این امکانات را رزرو کنید. خدمات بهداشتی و آرایشی متعددی نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. استخر در این هتل وجود دارد که بصورت فصلی است زیرا سرپوشیده نیست و فقط در فصول گرم سال قابل استفاده است. نظافت روزانه نیز از موارد مهمی است که در هتل انجام می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل واحدهای اقامتی خوب و مناسبی دارد که برای استراحت شما سعی شده‌است تا تمام امکانات اولیه در آن‌ها تعبیه شود. واحدها دارای تلویزیون هستند و اینترنت در تمام اتاق‌ها وجود دارد. تمامی واحدها دارای پنجره و بعضی از آن‌ها دارای تراس هستند. تراس‌ها دارای صندلی هستند تا در زمانی که می‌خواهید در تراس باشید روی صندلی بنشینید و از طبیعت زیبای اطراف لذت ببرید. چراغ خواب‌هایی نیز در بالای تخت‌ها نصب شده‌است. کمد در اتاق‌ها وجود دارد تا وسایل و لباس‌هایتان را داخل آن قرار دهید. وجود تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی از جمله سایر امکاناتی هستند که اقامت شما را در این اتاق‌ها راحت‌تر ساخته است. اتاق‌هایی با دو تخت یا بیش از دو تخت نیز در هتل Kemer Manastır Hotel وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید که در یک اتاق با تراس یا بدون تراس اقامت داشته‌باشید.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران و کافه بسیار دنجی است که مسافران می‌توانند در آن غذا و میان وعده خوشمزه‌ای را نوش جان کنند.

فاصله هتل کمر ماناتستیر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مرکزی غرب: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل آی ایشیغی: ۸۵۰ متر
فاصله تا ساحل کمر: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل جام یوا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است