search
menu

هتل Hotel Güleryüz Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Güleryüz Antalya
امکانات کلی هتل گولریوز آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گولریوز آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Güleryüz Antalya


آنتالیا به دلیل داشتن هتل‌های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه‌ای چشمگیر از جاذبه‌های تاریخی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات ترکیه است. هتل دو ستاره گولریوز آنتالیا در ۱.۱ کیلومتری برج ساعت آنتالیا واقع شده است. این مکان در بخش قدیمی آنتالیا، چند دقیقه دورتر از دروازه رومی هادریان قرار دارد. ساحل مرمرلی تنها ۷۰۰ متر با اقامتگاه فاصله دارد. مسجد کسیک مناره در مجاورت هتل قرار دارد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل عبارتند از: شهر قدیمی مارینا، شهر باستانی پرگه، موزه آنتالیا، آکوالند و آکواریوم آنتالیا. ایستگاه اتوبوس ۱۰۰۴۱ که یک لینک مستقیم به جاذبه‌های شهر و مکان‌های اصلی دارد، ۵ دقیقه پیاده تا هتل گولریوز فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل است که ۹.۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل Hotel Güleryüz Antalya با قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گولریوز آنتالیا


این هتل ۲ ستاره اقتصادی دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بخواهید. این هتل همچنین دارای رستوران، بار، سالن استراحت و باغ مشترک است. در محوطه باغ می‌توانید استراحت کرده و اوقات خوبی را سپری کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز است و هزینه‌ای از این بابت از میهمانان گرفته نمی‌شود. خدمات نظافتی روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. یک مرکز تجاری در هتل وجود دارد و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. ماشین فروش نوشیدنی در لابی موجود است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه قسمت‌های هتل Hotel Güleryüz Antalya امکان‌پذیر است.
برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که از کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی خودداری کنید. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگر افراد ایجاد نکنند. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار میهمانانی قرار می‌گیرد که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند. پرسنل هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و با گشاده رویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ صبح انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل گولریوز آنتالیا دارای انواع اتاق‌های لوکس توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق دبل اقتصادی است. این هتل همچنین با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را برای میهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها دارای Wi-Fi، تلویزیون کابلی ماهواره‌ای، تلفن، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق و حمام خصوصی مجهز به خشک‌کن، دوش و سشوار هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. توجه داشته باشید که در اتاق‌ها ظرفیتی برای تخت اضافی وجود ندارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذا خوردن در رستوران آلاکارت لذت ببرند. همچنین می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده روی تا Schiller Kaffee Isiklar یا در Waffle Art Home Cafe & Tea که در ۱۵۰ متری هتل قرار دارند، غذا بخورید. هنگام بازدید از آنتالیا، ممکن است بخواهید ماهی یا میگو را در یکی از رستوران‌های نزدیک مانند رستوران 7 Mehmet، Lara Balık، یا رستوران آرما امتحان کنید. با مراجعه به بار هتل Hotel Güleryüz Antalya می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل گولریوز آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریان: ۶۰۰ متر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۷۰۰ متر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کنیالتی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است