search
menu

هتل GaGaRiN ViLLa Belek Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GaGaRiN ViLLa Belek Antalya
امکانات عمومی هتل گاگارین ویلا بلک آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گاگارین ویلا بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل GaGaRiN ViLLa Belek Antalya


هتل سه ستاره گاگارین ویلا بلک یکی از هتل‌های بسیار جالب و زیبا در شهر بلک ترکیه است که واحدهای اقامتی آن بصورت ویلا است. علاوه بر وجود ویلاهای بسیار خوب و با امکانات کافی، محوطه اطراف و فضای سبز هتل نیز برای اقامت مسافران بسیار خوب و جذاب است. شما می‌توانید بر حسب سلیقه خودتان اقامت در یکی از این واحدها را رزرو کنید و اقامت بسیار خوبی را در این شهر توریستی و زیبای ترکیه تجربه کنید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق سایت‌های گردشگری می‌توانید به راحتی به بلک سفر داشته‌باشید. جاهای دیدنی آنتالیا مانند: پارک آبی (دلفین لند) آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و ... برای همه گردشگران جذاب هستند و در صورت تمایل می‌توانید در کنار اقامت آرامش بخش در هتل GaGaRiN ViLLa Belek از این جاذبه‌ها نیز دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل گاگارین ویلا بلک آنتالیا


هتل از امکانات رفاهی و اقامتی بیشماری برخوردار است که می‌تواند اقامت راحت شما را تضمین نماید. از جمله این امکانات که یک مورد بسیار مهم در انتخاب هتل‌ها بشمار می‌رود، وجود اینترنت رایگان پر سرعت در تمام بخش‌های هتل است. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های دیگر این هتل این است که به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت حیوانات خود را به همراه خود به هتل بیاورید. از لحاظ نظافت و موارد بهداشتی جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا هم نظافت روزانه در هتل انجام می گیرد و هم لباسشویی و خشکشویی بصورت رایگان آماده ارائه خدمات به مسافران هتل هستند. پارکینگ برای مسافران هتل GaGaRiN ViLLa Belek در نظر گرفته شده‌است و شما به آسانی می‌توانید یا از پارکینگ این هتل استفاده کنید و یا از هتل بخواهید تا خودرو اجاره‌ای در اختیار شما قرار دهند.
هتل دارای استخرهای روباز بسیار تمیز و بهداشتی است که همه رده‌های سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر استخر، ساحل اختصاصی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود و پذیرش مسافر نیز ۲۴ ساعته انجام می‌شود. آلمانی، روسی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. امکانات و تفریحات جانبی دیگری مانند تورهای بازدید از مکان‌های فرهنگی، داشتن ساحل خصوصی و جکوزی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. داخل هتل تهویه مطبوع مناسبی وجود دارد تا در فضای هتل بتوانید آرامش را تجربه کنید. در بیرون از هتل نیز امکانات مختلفی تعبیه شده‌است تا مسافران بتوانند از فضای باز هتل نیز لذت ببرند. علاوه بر مواردی که ذکر شد بهتر است بدانید اگر قصد گردش در سطح شهر را دارید می‌توانید از هتل بخواهید تا بلیط وسایل نقلیه عمومی را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه اطلاعات جامعی در رابطه با واحدهای ویلایی هتل ارائه خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای هتل بصورت ویلایی هستند و با اینکه هتل رستوران ندارد ولی یک آشپزخانه مجهز و مشترک برای تمام واحدها وجود دارد. البته واحدها بصورت مجزا نیز آشپزخانه دارند. اینترنت داخل واحدهای اقامتی هتل GaGaRiN ViLLa Belek قابل دسترسی است و شما می‌توانید از تلویزیون و اینترنت اتاق‌ها برای سرگرمی خودتان و همراهانتان استفاده کنید. تمام واحدها از شرایط مطلوب بهداشتی برخوردارند و تهویه مطبوع نیز به خوبی انجام شده‌است. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید از وسایل گرمایشی و سرمایشی موجود در واحدها برای متعادل کردن دمای واحدهایتان استفاده کنید. سرویس بهداشتی و حمام بزرگ و تمیزی نیز بصورت اختصاصی برای هر واحد وجود دارد. وجود قهوه ساز و چای ساز نیز از سایر مواردی هستند که در ویلاهای این هتل یافت می‌شوند.

رستوران هتل


هتل رستوران اختصاصی ندارد ولی همانطور که گفته‌شد هم واحدهای ویلایی هر کدام بطور مجزا دارای آشپزخانه هستند و هم هتل GaGaRiN ViLLa Belek دارای یک آشپزخانه مشترک است.

فاصله هتل گاگارین ویلا بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تولرانس: ۱.۴ کیلومتر
فاصل تا پارک لند آف لجند: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است