search
menu

هتل Fortunella Suites and Villas Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Fortunella Suites & Villas Antalya
امکانات هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا

درباره Fortunella Suites & Villas Antalya


هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا یک مجموعه اقامتی ۴ ستاره در شهر آنتالیا است که می‌تواند نظر مهمانان خاص پسند را به خود جلب کند. واحدهای اقامتی این مجموعه بسیار متنوع هستند و در واقع می‌توان گفت این هتل برای هر سلیقه‌ای یک واحد اقامتی مخصوص در نظر گرفته است و مسافران می‌توانند از بین این واحد‌ها براساس سلیقه و امکانات رفاهی که مد نظر دارند یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمام سوئیت‌ها و ویلاهای موجود در این هتل دارای طراحی لوکس و مدرن هستند که می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در آن‌ها تجربه کنید.
تلکابین تاهتالی که یکی از اماکن معروف شهر آنتالیا برای تفریح و اسکی است در نزدیکی این هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند در هنگام اقامت در هتل، از تفریحات موجود در این مجموعه نیز بهره‌مند شوند. علاوه بر آن اماکن معروف و جذاب دیگری نیز در شهر آنتالیا وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا اشاره کرد که مسافران می‌توانند بازدید از این اماکن را نیز در برنامه خود و جزو راهنمای سفر به آنتالیا داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای آنتالیا در Fortunella Suites & Villas Antalya اقامت داشته باشید و سفری زیبا و دوست داشتنی را با سکونت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا


طراحی داخلی و محوطه بیرونی این مجموعه فوق العاده عالی و بی‌نظیر است. هتل دارای استخر در فضای باز است که دور تا دور آن با صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی پوشانده شده و مهمانان می‌توانند برای آب تنی و گرفتن حمام آفتاب از آن‌ها استفاده کنند. ساحل دریای مدیترانه در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد و بنابراین این امکان برای مهمانان ساکن در هتل فراهم شده است تا در هر زمان که تمایل داشته باشند گشت و گذار در سواحل آنتالیا را نیز تجربه کنند. وای فای در تمام مکان‌ها در دسترس است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. در این هتل اتاق‌های غیر سیگاری نیز وجود دارند و در صورتی که به دود سیگار حساس هستید می‌توانید این واحدها را برای اقامت انتخاب کنید. حوله‌های استخر، چترهای آفتابی، آشکارساز مونوکسید کربن، تراس و… از دیگر امکانات موجود در هتل آپارتمان Fortunella Suites & Villas Antalya هستند.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا


همانطور که قبلا ذکر شد واحدهای اقامتی موجود در هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام از آن‌ها فضا و امکانات رفاهی گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل آپارتمان شامل مجموعه‌ای از انواع واحدهای اقامتی فوق لوکس، لوکس و سبک متوسط است که براساس سلیقه و میزان بودجه‌ای که برای اقامت در نظر دارید می‌توانید یکی از این واحدها را برای سکونت انتخاب کنید. آپارتمان با ظرفیت پنج نفر، آپارتمان یک خوابه با ظرفیت ۴ نفر، آپارتمان با نمای استخر، اتاق استاندارد دونفره، سوئیت لوکس با منظره دریا، سوئیت خانوادگی، سوئیت خانوادگی با بالکن، آپارتمان با تراس، ویلا با استخر اختصاصی، ویلا یک خوابه، ویلا با منظره دریا و ویلا با منظره باغ از جمله واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه هستند.

امکانات واحدهای اقامتی


به طور کلی تمام واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه از فضای لوکس و طراحی داخلی بسیار زیبایی بهره‌مند هستند. امکاناتی که در این واحدها به مسافران ارائه می‌شوند سبب می‌شوند که مهمانان در طول اقامت کمبودی را احساس نکنند و تجربه زیبایی را از اقامت در این هتل برای خود به یادگار بگذارند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان Fortunella Suites & Villas Antalya می‌توان به حمام اختصاصی به همراه، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، میز غذاخوری، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد. البته ویلاها و سوئیت‌های این مجموعه دارای آشپزخانه به همراه تجهیزات کامل آشپزی نیز هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان فورچوئنلا سوئیت و ویلا آنتالیا


فاصله هتل تا تلکابین تاهتالی: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا دریا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا شهر باستانی لیمیرا: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل گوکلیمان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای سنت نیکلاس: ۱۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است