search
menu

هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل فارست پارک کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فارست پارک کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya


هتل فارست پارک هتلی ۳ ستاره در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی بوده و به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری خوب در میان سایر هتل‌ها از شهرت خاصی برخوردار است. در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیر از کوه تاروس را تماشا کنید. اطراف این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است و انواع گل‌های بی‌نظیر این باغ در همان لحظه اول شما را جذب می‌کنند. با اقامت در این هتل با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دریای مدیترانه دسترسی داشته باشید و همین امر سبب جلب‌توجه میهمانان به‌سوی این هتل می‌شود. هتل بی‌نظیر فارست پارک تا مرکز شهر کمر ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و تا شهر تاریخی فاسلیس نیز حدود ۱۲ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت با اقامت در هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya می‌توانید به شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، شهر قدیمی کالیچی آنتالیا و غیره بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی شهر آنتالیا نیز در فاصله حدوداً ۱ ساعته از هتل واقع‌شده است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فارست پارک کمر آنتالیا


با توجه به اینکه اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل فارست پارک قابل‌دسترس است، برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارید. همچنین این هتل پارکینگ نداشته و مسافران باید ماشین‌های خود را در محوطه اطراف هتل پارک کنند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی انجام می‌گیرند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در قسمت پذیرش هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. در لابی می‌توانید از میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری بهره‌مند شوید. در این قسمت محلی برای کرایه اتومبیل تعبیه‌شده است که به‌وسیله آن از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی منطقه می‌توانید بازدید کنید. همچنین برای کودکان خردسال نیز امکان نگهداری تعبیه‌شده است، بدین‌جهت والدین و بزرگ‌سالان می‌توانند با خیال راحت به گردش بپردازند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز اشاره کرد و در اطراف استخر نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. در بخش اسپا می‌توانید از حمام سنتی بهره‌مند شوید، این حمام برای توریست‌ها و گردشگران تازگی داشته و استفاده از آن لذت‌بخش خواهد بود. همچنین در بالکن‌های موجود در اتاق‌های هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya می‌توانید حمام آفتاب بگیرید یا اینکه در قسمت اسپا خودتان را به انواع ماساژها مهمان کنید و از اسکراب بدن برای ریلکس کردن در جکوزی داغ بهره‌مند شوید که یکی از امکانات موردتوجه در این هتل به شمار می‌رود. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از انواع ورزش‌های آبی، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی، غواصی و ماهیگیری. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از همه خدمات ذکرشده باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش سلامتی و اسپا نیز می‌توانید از حمام عمومی، جکوزی داغ، انواع ماساژها، چتر و صندلی آفتاب‌گیری و پکیج‌های سلامتی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل فارست پارک عبارت‌اند از اتاق دوبل با تخت اضافه و اتاق دوبل یا توئین استاندارد. در داخل اتاق‌های هتل فارست پارک می‌توانید از مینی بار و گاوصندوق بهره‌مند شوید و وسایل گران‌بهای خود را در داخل گاوصندوق قرار دهید و با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازید. حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها بسیار مجهز هستند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Forest Park Hotel Kemer Antalya می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. دسترسی به طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله امکان‌پذیر است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. همچنین به یاد داشته باشید که در داخل اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


در داخل هتل فارست پارک ۲ رستوران وجود دارد که هر دو رستوران غذاهای ترکی ارائه می‌دهند. رستوران اول در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و منویی و رستوران دوم در وعده ناهار و شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. علاوه بر رستوران‌ها، در قسمت محوطه و باغ گل‌ها بار کوچکی تعبیه‌شده است و انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه را سرو می‌کنند.

فاصله هتل فارست پارک کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل عاشیقی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک مونلایت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱.۸ کلومتر
فاصله تا شهر تاریخی فاسلیس: ۷ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است